Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon bij Ganderkesee aansluiten..............................................................................................................................................................................................................................................
Nu afwachten of de sponsor en naamhouder het voor elkaar kan krijgen om op een andere locatie iets soortgelijks op te zetten.
Gezien dat Prowing ook mogelijk is zou dat toch moeten kunnen, maar alles staat of valt met de organisator en Winfried was toch echt wel de man die dat zeer goed kon.
We blijven duimen.
NMM? ruimte genoeg daar ;-)
Dat ga ik met de auto dus niet doen. Voor een weekje vliegen heb ik dat wel over maar niet voor een evenement waar de meeste deals van online ook te krijgen zijn.mooie lokatie alleen wel ruim 400 km verder maar een mooi lang weekend van maken
Hebben ze nu al een andere plek?
Het is helaas veel verder rijden.
Dus maar even kijken of dit haalbaar is op 1 dag.
Hmm, nu pas gezien waar het dit jaar gehouden wordt.... als ik dat niet met iets anders kan combineren dan is het wat mij betreft wel afgelopen. Het is die 670 km een hele dag sturen (met een camper), 150 l diesel (1 op 9). Ik denk dat veel NL en BE jetmannen gaan afhaken.