laat de stalen vijzen maar zitten, of hij komt lijk raket naar beneden, weliswaar dan zonder vleugels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan boor je ze uit tot M4. met nylon M4 heb ik ooit breektesten gedaan. met een 50 kg unster. ben tot aan eind van de schaalverdeling gegaan: 55 kg. Toen bleef de bout nog duidelijk heel.Hmm, zouden die boutjes dat houden? Tis maar M3 (of M2 weet ik eigenlijk niet, dun in ieder geval!)
ik lees net het draadje helemaal door.
raar hoe de ene een toestel krijgt met alle mankementen die je maar kan inbeelden, en de andere krijgt ene toestel waar haast niets op aan te merken is...
ik vind het op zijn minst verdacht.
precies of ze alles vanuit een oude kast gevist hebben en samen in 1 doos gesmeten hebben.
slechte vleugels, verschillende gewichten , blaasjes, koorde verkeerd...
romp verdraaid, slecht opgebouwd als je het mij vraagt....
en japie heeft nergens een probleem gekend van bouwfoutjes...
het leek wel een maandagochtend model![]()
maar als ik het eerste toestel zie, lijkt het me niet echt een aanrader... ik vermoed dat er betere gelijkaardige toestellen te vinden zijn...
Conclusie van mij, je krijgt wat je betaald en niet meer. Wil je mooier, beter en sterker, meer geld uitgeven
groet
Terence
sorry, maar das gewoonweg bullshit...
of je nu 5 euro of 5OOeuro voor een nieuw toestel... het moet in orde zijn!
het is een nieuw ding en dan mogen er geen getorste rompen gebubbelde vleugels en ongelijke wortelkoordes te zien zijn!
das hetzelfde als een Skoda kopen waar verschillende banden op liggen,
blaasjes in de lak te vinden zijn, hij rijd niet rechtdoor, want de wielen staan niet uitgelijnd etc...
en dan ff zeggen: "je krijgt wat je betaald, en niet meer"
kortom, als het geen drol kost moet het ook niet in orde zijn?
diegene die die zaken in de doos geduwd heeft is in fout!
zou jij zo'n zaken in de doos durven duwen met het gedacht "dat ze er hunne plan mee trekken! het is betaald!" ???
als ik iets koop moet dat in orde zijn... ik heb het dan bv nog niet over de opbouw van de romp en het gewichtsverschil... (al vind ik dat ze er wel 2 vleugels mogen insteken die in de buurt van elkaar komen.)
Toch grappig overigens dat er zo'n diversiteit aan ogenschijnlijk dezelfde kistjes is, maar dat ze toch allemaal net weer anders zijn.