Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, of krijg ik een doos met stenen ;-)

De meter zit ook, paste vrij snel maar had hier of daar een klein lek.
Totdat ik erachter kwam dat ik de remschakelaar verkeerd om aan had gesloten :hammer:
jet96.jpg

Alle retracts zijn nu aangesloten en bewegen dezelfde kant op, tijd voor de afwerking hiervan maar dat is voor een andere keer.

mmm Berto welke servo,s zitten in je kist?
ik werd nogal ongerust toen ik je servo stekkers zag.

waarom dan? dat systeem gebruikte ik ook in mijn laatste zwever van 2.5 meter. niets mis mee hoor die stekkers vallen heus niet zomaar uit de ontvanger. ze zitten er echt stevig in. en als je een ontvanger hebt met dat stekkersysteem, dan moet je alles aanpassen aan dat stekkersysteem (heeft berto zo te zien omgesoldeerd)

Hehehe, ik denk dat Sandor bedoelt dat hij nu denkt dat ik andere servo`s gebruik dan die van Ger.
Althans dat vermoedt ik.

Maar Ger zijn servo`s komen op de hoogte- en rolroer dus dat zit wel snor.
Die moet ik allemaal alleen nog inbouwen, dit zijn de snoeren van de neuswielbesturing en luchtschakelaars.

En ja ik gebruik nog het "oude" MPX stekkersysteem.

Net ook even gekeken en de luchtdruk is gezakt van 0.5 naar 0.4, een minimaal lek dus over een goeie 9 uur staan.
Het is nog wel de bedoeling dat alle slangen geborgd gaan worden en tzt eens kijken hoe alles zich houdt tijdens gebruik.

Vandaag zou de motor ook weer afgeleverd moeten worden, beetje vreemd dat ze gister niet zijn geweest, denk dat de UPS man het veld hard voorbij gescheurd heeft.
Als ik de traceer gegevens bekijk is het pakketje gister wel op de route geweest, en `s avonds weer ingescand in Utrecht en vanochtend weer uitgescand voor aflevering.

Nu maar hopen dat ze na 10`en komen want voor die tijd is er niemand op het werk.......

De fout is ontdekt :yes:

Naja, doet er verder niet toe maar er is mij toegezegd dat vandaag voor 17:00 er een pakketje afgeleverd gaat worden.

@Berto

Nou wat zei ik jou op msn om 12.00 uur UPS stond bij mij voor de deur en vroeg naar ene Berto, zou die EK jou turbinetje toch na mijn adres hebben gestuurd, je weet het maar nooit met die EK.

We wachten met spanning af, ik heb die UPS maar doorgestuurd naar jou Berto.

Gr Japio

This tread is worthl....... ach, jullie kennen het verhaal :) Wel met de trotse eigenaar erbij natuurlijk :mrgreen:

Hé hé dan is nu EK van alle blaam ontdaan, en kan deze met de Geminie (en hij belt over een maand terug) gaan vliegen die bij mij staat.
Daar paste die turbine toch niet in:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mis alleen 1 stukje 6 draads "telefoonsnoer" naja eens kijken of de verkoper die nog ergens heeft rondslingeren anders maar eens zoeken hier of daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back