Hehehe, en dat denk jij :lol: , dat gaan we stiekum doen ;-)
LOL

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hehehe, en dat denk jij :lol: , dat gaan we stiekum doen ;-)
Off topic.LOL(je zal toch eerst toestemming van het bestuur moeten hebben voor je mag gastvliegen...)
Je weet ook wel Alex, op een showtje vinden ze het allemaal schitterend, maaaaaar kom je eens onverwacht aan waaien dan je weet metéén hoe het er bij een andere club aan toe gaat.
Een eindje daarna een dagje op het veld om hopenlijk los te worden op de kist (maar de maiden doe ik zelf ;-) ).
@ Alex,
Geloof mij nou maar dat als ik daar de kist ga invliegen ik heus wel toestemming heb van het bestuur.
En als ik kom is het doordeweeks wat het vaak al een minder probleem maakt dan in het drukke weekeind
En ja op G&E wordt het ook toegestaan (al schijnt de keuring zeer streng te zijn, al heb ik daar zo nog mijn eigen bedenkingen over maar vooruit).
Maar ik wil allereerst een ervaren jetvlieger naast me hebben en Ger is daar de uitgesproken persoon voor + EMRC heeft een geweldig veld voor dit soort maidens (al gaat er bijna niets boven de hei op Ede maar daar zijn jets nog niet welkom voor zover :-( )
Toch hebben er een aantal mensen van emcr er problemen mee dat er gemaidend word op ons veld
Kijk je moet ook het van onze kant bekijken (NIETS PERSOONLIJK TEGEN JOU) maar in het algemeen.
Wij zijn blij dat we nog ergens kunnen jet vliegen.
Ik heb daar ook pas een discusie over gehad met een van de eerste jet vliegers op ons veld.
Het is namelijk zo , als een gast vlieger voor eenmalig of een paar keer per jaar komt vliegen en in het ergste geval een crash maakt met gevolgen.
dan bestaat de kans dat de vergunning voor jetvliegen opgeheven word.
Voor de gastvlieger geen probleem , die kan toch op zijn eigen veld weer verder gaan met zijn hobby.
wij zijn dan de klos.
kunnen niet meer jet vliegen en bij een andere club aankloppen voor jetvliegen ""vergeet het maar""
Tuurlijk wij kunnen ook een crash maken.
maar dan is het in iedergeval een clublid met JETBREVET wat verplicht is geworden op onze club.
Kan toch een andere situatie vormen.
En bij ons moeten de Kisten ook GEKEURD worden.
Ik ben er persoonlijk wel op tegen dat het doordeweeks gebeurd.
Omdat er dan geen controle is door andere jetvliegers en een andere meening kunnen hebben over de kist voor de keuring
Niet dat ik Ger niet vertrouw
Er is bij ons de laatste tijd veel aan gedaan om alles voor elkaar te krijgen door het bestuur.
Zou zonde zijn als dat voor korte tijd is.
Toch dit maar even als mededeling , en ik spreek voor meerdere van de club
Nogmaals niets persoonijks , Ik gun je het plezier van de kist en jetvliegen.
met vr gr maikel