Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanxs,

Moe ben ik zeker wel maar ben nog te onrustig om te gaan slapen.

Ga zo maar eens in het grote lege bed liggen met een zak chips kijken of er nog wat op discovery channel is ofzo.
Dan zullen de peosjes er wel bij kruipen dus ben dan niet helemaal alleen (Joey slaapt nu nog even lekker bij Oma).

@Berto

Geweldig man dat is pas modelbouw, je hebt toch wel mee gepuft he, je ziet er ook wel een beetje moe uit, ik kan me voorstellen dat je nu in je bedje ligt met een zak chips en je poezen naast je en met een goed gevoel, vanne dat heeft MIJN Patricia toch ff wel geflikt.

Helemaal TOPPIE en dat MOEDER en jullie nieuwe DOCHTER het helemaal TOPPIE maken is natuurlijk helemaal TOPPIE.

Ik neem hier er een borrel op PROOSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Berto,

Fijn om te lezen dat de bevalling goed is gegaan.
Rust nog even lekker uit, want voor je het weet zijn de 48 uur om en zit het huis weer vol bezoek!

Gefeliciteerd!

Laatst bewerkt:
gefeliciteerd Berto

Alweer een project klaar, alleen deze is geheel nieuw dus geen oplappertje.
Het gezinnetje is nu volledig meer soorten zijn er niet.
Geniet er maar lekker van van de kleine meid.
En wens het vrouwtje ook proficiat met de geleverde prestaties

Van harte berto :) Beter kan een jaar niet beginnen ;) Straks als iedereen weer thuis is lekker genieten en beginnen aan een nieuwe routine.

Iedreen super bedankt voor jullie felicitaties, zal vanavond die erbij gekomen zijn doorgeven aande vrouw.

Verder gaat alles top, de kleine is lekker rustig en vermaakt zich wel.
De grote broer is ook lief voor d`r en kan d`r naam zo goed en zo kwaad als het gaat ook al uitspreken.

Nog meer goed nieuws is is dat ze woensdag rond 18:00 naar huis mogen :banana:
Dus lekker een nachtje eerder thuis :D

Iedereen nogmaals bedankt voor de berichtjes :thumbsup:

(en dan vanavond nog lekkere even ongestoord bouwen ;-) ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back