Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, 2 stuks zelfs.even off topic , zag ik op het filmpje nog net een staart van een ultra lightning staan?
zie ik ook de hekken waar je F15 is ingereden?even off topic , zag ik op het filmpje nog net een staart van een ultra lightning staan?
gr maikel
van harte berto.
nog wel even een paar keer oefenen voor appingedam.
het veld is daar niet zo groot als bij ons
succes er mee gr maikel
Geloof dat dat al gedaan is ;-)Ger zei:@Berto.
Nou Berto, volgens mij heb jij nog héééééééél wat uit te leggen
VERTEL VERTEL.
Dat Bijzondere had je tussen haakjes moeten zetten ;-)F15 zei:nou mooie dag veel bijzondere actie`s gezien
Zie pagina`s hiervoor.jetpropdlx zei:Ja Berto , een verslagje van vandaag vertel!!
ondertussen gebeurd, 1 of 2 bladzijdes hiervoor.jopie zei:kun je misschien het filmpje al plaatsen ik denk vele met mij niet kunnen wachten
Yep, de kist bleef maar doorgaan, dus de flaps moeten even een grotere uitslag zien te krijgen.Alexzzz zei:Vooral met landen was het nog ff wennen zo'n jet (het veld was maar net lang genoeg, 225 meter) maar verder ging het goed hoorde ik
Als een eitjetadango zei:Ik begin binnenkort aan de mijne dus ben heeeeel benieuwd hoe je hem vindt vliegen
Een stuiterende LightningBen zo te horen een kwartiertje te vroeg vertrokken, spannende actie gemist??????
Dat zal je onderhand wel gelezen hebben ;-)Gerald Rutten zei:Mooi! Goed te horen dat het er van gekomen is, laat het verslag maar komen Berto!!!
Tja, de eerste landing is altijd even voelen hoe of wat, vooral met het gas en het zweven van deze kist.Hanzl zei:225 meter te kort? Geluksvogel met zon lang veld! 110 meter hiero
DankF18 zei:Super gevlogen alsof je het al jaren doet.
Denk woensdagnog niet wil eerts de flaps en het gear even onderhanden nemen.Fraggy zei:Nou.. Ik zie hem woensdag wel op de hei staan he
Klinkt allemaal weer spannender dan het wasAlexzzz zei:Ja, beetje mazzeltje hoor ik van Dick vd Vecht; hij klapte op het allerlaatste moment gelukkig wel uit ofzo?
Ondertussen staat alles erop, komen de week ook foto`s en een filmpje van jouw kist.Jaap zei:Ik ben net thuis van Rozenburg en natuurlijk snel kijken op MBF of je de foto's al plaatst hebt, ships niet dus.
Van aan deze kant proficiat met je maiden vandaag, ik zag je live vliegen en je vliegt super met die jet, niks mis mee.
Ik wens je nog vele uren vliegplezier toe.
Ik vondt het super gezellie vandaag op het veld.
Nou dat laatste valt ook wel were mee hoor :roll:Ger zei:Pure stuurmanskunst van Berto Alex
Toen ik ermee vloog moest ik even een stuitertje maken om het pootje eruit te krijgen maar Berto deed dat gewoon effe tijdens het aanvliegen, happend in a blink of the eye, oftewel hij deed dat uit pure auto reactie, effe tikkie grof up en floep.
Klasse pilootje hoor die Berto![]()
We maken het gewoon spannend.Onno zei:Is het echt zo spannend als ze hier schrijven of is het gewoon een bosmodelair actie om het spannend te houden.
Neh, denk dat die uitspraken wel weer teveel van het goeie zijnF15 zei:en moet zeggen (had hier en daar alwat in de wandelgangen vernomen )
maar zoals jij met de formost vliegt voor de eerste keer
ik denkt dat er een hoop niet zo mooi en geheel onder controle met een jet vliegen
wees geduldig ik heb ook nog een paar foto`s van jouw kistF15 zei:p.s. ger mooie foto`s zeker die van mij weer vergeten
ik zei het toch ;-)Bramman zei:zie ik nu wat oneffenheden
Tijdens de maiden was dit niet het geval, de eerste vlucht heb ik bewust met de pootjes uit gevlogen.Bramman zei:Maar op je maiden al gelijk met een poot minder landen is wel een beetje te Berto
Ik weet van niets, Ger liep de hele tijd met jouw kannetje heen en weer, heb zlef mijn kist maar 1 keer afgetankd voor vlucht 5Jaap zei:Kijk eens naar die brandstof tank van mij , ja die oranje en waar staat tie en bij welke jet ??
Juist jullie snappen hem, BIJ DE JET VAN BERTO GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en ik ma denken dat mijn wrennetje veel kero gebruikt, dus niet he.
Komt goed, ik wil tzt op Ede gaan vliegen en dat veld is maar 100 bij 80, dus een goede oefening.Butler zei:nog wel even een paar keer oefenen voor appingedam.
het veld is daar niet zo groot als bij ons
De vrouw zegt ook al de hele tijd dat ik pas in 2010 zou gaan jettenFrank Hartog zei:dit draadje gestart op 3 oktober had jij nooit gedacht om al maart '09 in de lucht te zitten.....
Joh. Ik maak maar een geintje. Eerst maar eens een beetje aan die kist wennen voordat je op zo'n knollenveldje dat ruim 2x kleiner is gaat staan lijkt mij.Denk woensdagnog niet wil eerts de flaps en het gear even onderhanden nemen.