Zie je wel... begint met gisten (bier of cola recept blijft altijd geheim)... uitrollen tot het een ons weegt... gewoon gelamineerde oliebollen... wist het wel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zou ook wel een gens ace pakket willen kopen als ze de zelfde afmetingen/specs hadden als een hyperion pakket:
het is een 550mah 3s 25c 5c charge pakket van l64.2xb18.2xh21.5
van deze pakketten zijn er nog geen andere in die maat en ik zou het helemaal mooi vinden als ze in 4s kunnen komen
het zijn de ideale accu's voor kleine vliegtuigen omdat ze zo klein en handig zijn en de prestaties zijn ook zeer goed
is er eigenlijk ook te kiezen voor andere stekker zo als bijvoorbeeld ec5's ?
Vraagje.
Omdat ik momenteel niet veel vlieg (of liever: al weken niet), is het dan zinvol om de batterijen te ontladen oid?
Dave
Vraagje.
Omdat ik momenteel niet veel vlieg (of liever: al weken niet), is het dan zinvol om de batterijen te ontladen oid?
Dave
stuur ze een mailtje en vraag het
mvg
Even wat anders en allicht aan te geven richting GensAce![]()
Ze mogen de siliconen draden en bulletconnectors op de 5300 6S 30C pakketten wel een maatje GROTER uitvoeren. Feitelijk(zo ik na wat zoekacties heb uitgevonden) zijn de connectors met 4mm niet ingericht op de 30C(159A) die dit soort pakketten aan kan (volgens mij zit een 4mm connector tussen de 90 en 100A).
Zal nog eens kijken of de 12AWG draden die ze gebruiken dit wel aankan.
SLS heeft dit wel netjes voor elkaar(10AWG, geen connectors)
Ik vraag het me af waar het vandaan komt. de platen op de Gens zijn nl tussen de 0.8mm en 1mm...... afhankelijk van het pakket.Beetje info via twitter.
@HobbyKingLive HobbyKing Warehouse
Industry Watch: some low cost lipo factories now put .28mm alloy plates on the outside of lipo cells to hide puffing.
@HobbyKingLive yep and that happens to be Sky Lipo and Gens Ace
6 hours ago via web
@HobbyKingLive HobbyKing Warehouse
@twiztidbowler yes. I didn't want to name names, but they're total garbage. - Anthony
6 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Tevens koelen die platen beter dan een stuk krimpkous, dus de lipo zal iets koeler blijven tijdens t ontladen.