Gens ACE Support Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze ook veel langer meegaan dan wel...
TP geeft tenminste 2 jaar garantie en mijn ervaring tot dusver is dat ze dat ook naleven (iig garantie na een halfjaar).

Als ze ook veel langer meegaan dan wel...
TP geeft tenminste 2 jaar garantie en mijn ervaring tot dusver is dat ze dat ook naleven (iig garantie na een halfjaar).

garantie op wat? op productie fouten en daar heb je het ook gelijk mee gezegd.
productie fouten komen zelden voor.

zal altijd discussie opleveren.

Thunder power lipos are backed by an industry-leading full 2-year warranty and 50% off damaged battery replacement program coverage.
Mijn thunder power lipo had 1 slechte cell die steeds een lager eindvoltage dan de rest had en niet goed mee kwam tijdens het balanceren. Zonder problemen een nieuwe lipo gekregen. de lipo was een halfjaar in gebruik en had 50 ladingen gehad. Waarvan een aantal keren op 7C oid geladen maar meestal 3 of 4C.

Laatst bewerkt:
gaat er nog iemand iets bestellen bij GensAce in omgeving Haarlem?

kunnen we de verzendkosten delen.

grWinfried

Is een model waar dergelijk zware accus(350gram ongeveer) die 30 gram verschil nou echt van belang?
Ja, absoluut.

Anders zou je iets minder capaciteit kunnen gaan gebruiken.. is lhet gewicht wat je zoekt, maar dan iets korter vliegen.. het 2500mAh pack is bijvoorbeeld maar 302 gram..
Nee, korter is geen optie. Ik mag tijdens een wedstrijdvlucht geen tussenlanding maken om even een accu te verwisselen.....

Ik zoek accus van 320gram of minder, mag best 15C zijn.
Dat laatste is een schrijffout. Moet 25C zijn.
Ga maar na, 60A : 3,3 Ah geeft al meer dan 18C...
Vroeger toen ik 4200mAh packs gebruikte kwam je daar wel mee uit.
Maar vanwege het gedaalde verbruik (betere efficiency) kunnen we met 3300 packs toe.

Aanvulling: Bruno is een LB wedstrijdvlieger.
t moet prcs goed zijn, anders lukt t niet.

Als user:
Zag dat hun nu lucky 7 days hebben, Bv de prijzen van bv de 6s 5300mah zijn weer 85 euro. En nog wat andere goodies..

Rommelige site (soms zijn items niet te vinden, soms staat ze er dubbel op met verschillende prijzen) en de prijzen slingeren gek. Kan ik niet serieus nemen. Ze mogen nog wel eens heeeeeeel hard nadenken over marketing.

Ach ja...alle begin is moeilijk... ook Apple is klein begonnen, en het MBF ook ooit...
Dus ja wie zal het zeggen... Wie weet leren ze ervan ?, ik heb geen idee... Afwachten...
Persoonlijk zie ik liever goede betaalbare producten, en een mindere site, dan anders om ;)

Kan ik niet serieus nemen.

Exact wat ik ook al dacht! Heb mijn bestelling voor nieuwe lipo's daarom dus ook maar weer bij HK geplaatst ;)
Daar zijn de nano's zelfs inkl verzenden en invoerkosten nog altijd een flink stuk goedkoper! Met die nieuwe prijzen van GensAce is het verschil al 30 a 40%!

tja zoals Emil al zegt elk begin is moeilijk.
als je ze geen kans geeft zal het al veel moeilijker worden he, de markt is helemaal nieuw voor ze in europa, dus is dat aftasten, elke tip en opmerking kunnen ze van leren. ook zullen ze zoals mad monster aangeeft die website moeten perfectioneren, niet alles gaat in 1x

mvg Hans

Een kans geven doe ik zeker ,
heb nu al een paar verschillende pakketten gekocht en merk dat je cellen niet 100 % zijn.
Had gisteren 3s4000 binnen gekregen en meteen geprobeerd.
Bij de eertste vlucht was bij de eerste cel al kompleet leeg (3 volt) en de andere 2 (3,4 volt).
Heb deze weer geladen ,gewoon 1 c, en weer leeg gevlogen en het zelfde .

Bij de 5s 2500 heb ik ook dat zelfde al ondervonden.
Leveren doen ze zeker , maar er zit teveel verschil in de cellen , en dat al bij de eerste vluchten.

Zal komend weekeinde door gaan met vliegen met deze cellen en kijken of ze bij komen of niet ,zo niet gaat er een mailtje naar hun verzonden worden.

gegroet :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back