Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ze ook veel langer meegaan dan wel...
TP geeft tenminste 2 jaar garantie en mijn ervaring tot dusver is dat ze dat ook naleven (iig garantie na een halfjaar).
Mijn thunder power lipo had 1 slechte cell die steeds een lager eindvoltage dan de rest had en niet goed mee kwam tijdens het balanceren. Zonder problemen een nieuwe lipo gekregen. de lipo was een halfjaar in gebruik en had 50 ladingen gehad. Waarvan een aantal keren op 7C oid geladen maar meestal 3 of 4C.Thunder power lipos are backed by an industry-leading full 2-year warranty and 50% off damaged battery replacement program coverage.
Ja, absoluut.Is een model waar dergelijk zware accus(350gram ongeveer) die 30 gram verschil nou echt van belang?
Nee, korter is geen optie. Ik mag tijdens een wedstrijdvlucht geen tussenlanding maken om even een accu te verwisselen.....Anders zou je iets minder capaciteit kunnen gaan gebruiken.. is lhet gewicht wat je zoekt, maar dan iets korter vliegen.. het 2500mAh pack is bijvoorbeeld maar 302 gram..
Dat laatste is een schrijffout. Moet 25C zijn.Ik zoek accus van 320gram of minder, mag best 15C zijn.
Als user:
Zag dat hun nu lucky 7 days hebben, Bv de prijzen van bv de 6s 5300mah zijn weer 85 euro. En nog wat andere goodies..
3 Weken geleden waren ze €80,70 ....Als user:
Zag dat hun nu lucky 7 days hebben, Bv de prijzen van bv de 6s 5300mah zijn weer 85 euro. En nog wat andere goodies..
Kan ik niet serieus nemen.