GJ, wat verwacht jij dat je voor een motor looptijd hebt?!
Er zijn meerdere mensen die problemen hebben gehad, ik heb geen zin om de links op te zoeken (her en der staat een post) maar ik weet dat Eric Wierman in Kiev tijdens de oefen week voor het WK bij vlucht 1 een RFM 16x17 breed kapot draaide met als gevolg dat de hele romp in zijn handen uit elkaar viel. Zelfs de staart brak af door het geweld.
Bij mij ging er een RFM 17x18 rood kapot. Vindt jij het gek dat ik de rest van mijn props heb terug gestuurd nadat ik zag dat ze allemaal schuurtjes hadden, van klein tot zeer groot. Rudy heeft mij voor die props toen credit gegeven en zij dat hij op de website een waarschuwing zou zetten.
In deze video zie je wat er met een Lea 11 van Michel Uzan gebeurd nadat zijn RFM prop uit elkaar spat;
WAn3jKEgqx0[/media] - F5B Puy en Velay 2009
Een RFM 18x19 met 30 seconde of meer zou nog wel eens heel kunnen blijven. Het hangt er daarbij ook vanaf hoe scherp jou regelaar is. Het zou best kunnen dat een Markus regelaar een beetje rustiger is dan een Castle Creations wat betreft het versnellen van de prop. Maar vertel, ik ben toch wel benieuwd wie er nu dagelijks met een Markus regelaar, Plettenberg motor en RFM breed F5B vliegd.
Wat ik wel een leuk idee vindt is als jij op die S14 romp van jou net zoals George Shering een stuk voor op de neus lijmd zodat de neus langer en 32mm dik wordt. Dan kun je meteen de meest nieuwe 32mm props gebruiken zoals de Sergey props en deze;
NeuProps - RC Groups
Dan even afmallen en er is weer een heel mooi product beschikbaar binnen Team Nederland.
Gr, Jos