Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu zie ik die Taranis met 16 ch. die Bertus noemt bij de Hobbyking staan voor $172,25 (zeg maar 130 euro), waarbij er vlg. de specs ook nog telemetrie op zit. Nu zal ik zo'n zender niet gauw bij de Hobbyking kopen, maar het verschil is toch wel erg groot ;-)
Wat ik in mijn Futaba wél ontzettend handig vind is het geheugen van 15 toestellen. Ik heb er nu een stuk of 7 in zitten en ff wisselen naar een ander toestel zodat alles weer in een keer goed staat is erg makkelijk. (Dat vergeet je overigens maar één keer )
Ik weet niet of in die 6 ch zender ook dat geheugen zit.
Achteraf moet ik zeggen dat ik béter toen een leuke 6 ch. had kunnen kopen en pas later een meer uitgebreide zender. Ik heb aan een 6ch. in de meeste gevallen nog steeds genoeg en begin pas sinds kort meer kanalen te gebruiken.
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Ik vind alleen dat je zoiets beter bij een lokale winkel kunt kopen waar je terecht kunt voor advies en garantie e.d.Thieu
Jammer, jammer jammer. Je slaat de plank volkomen mis. Hobbyking verkoopt hem inderdaad ook. Maar ook Giantshark, Microelectronics en vele anderen. Is dus geen Hobbyking eigen merk/specifiek produkt/speciaal ontwikkeld voor HK.
Met een futaba kan je nig een verkeerd model kiezen met alle gevolgen van dien.
Met de taranis behoord dat tot het verleden.
Als iedereen overstapte naar één merk en type was het snel gedaan met de ontwikkelingen. Iedere fabrikant probeert het steeds beter en goedkoper te doen, om de anderen te overtroeven en marktaandeel te veroveren. Mooi toch? Dat betekent niet ineens dat alle anderen slecht zijn.
want als ik met mijn futaba t10j niet het juiste model kies doet mijn vliegtuig niks!!!