Gezocht (mede) Bouwers VolvoOceanracer

• Topicstarter Topicstarter frank hillenaar
  • Startdatum Startdatum
ik bouw nu de ericsson, de echte licht met problemen in zuid africa en gaat niet verder, wel zonde, net de mooiste leg.
vind de vormen van de ericsson iets mooier als die van de ABN boten :wink:

groeten johannes

bij poly-service of vosse-chemie in Belgie
http://www.polyservice.nl/

maar als je nog nooit met kunstharsen gewerkt hebt zou ik zeker niet meteen met carbon beginnen , dat is een beetje zonde mocht het niet lukken.

@susho: De ABN ONE ligt op kop :D maar het is leuk dat er verschillende boten gebouwd worden. ben benieuwd welk model sneller is :D

mvg Robert

ziet er erg goed uit . ik moet nog een hoop schuren wil ik zo'n strak resultaat hebben.

ik ben wel benieuwt hoe je de plug nu afwerkt ?

mvg Robert

Hi guys,
i received the converted plans by the velarc webmaster, tomorrow i'll post all to everyone that requested me the old plans.
Ciao
Francesco

We gaan nu eerst plamuren om een aanta deukjes en de structuur van de vezels weg te werken.
daarna spuitplamuur en dan in de hoogglans lak.

groeten
jeroen

jankraak zei:
die schetsen heb ik ook binnen.
Maar de tekeningen van de ericssons is aan te passen naar de ABN Amro.
dus eerst wat tekenen en dan moet het toch wel gaan kloppen met de foto's die op Internet staan.
Dit zijn er toch al z"' 500 en meer.

Waar kan je die foto dan vinden?

heb jij de tekeningen nog van de volvooceanracer?
Ik ben driftig op zoek voor onze modelbouwvereniging.
Hoop snel iets te horen.
met vriendelijke groet
diver

Dag iedereen.

Ik ben ook bezig met een Volvo Ocean racer. Meer dan een jaar gezocht dat ergens te kopen maar niet te vinden of nogal prijzig.
De romp is klaar en sta op het punt de mal te maken. Lengte romp 150cm, het is een grote jongen.
ik ben op zoek naar een mast van 30mm dia, wie weet waar ik zo iets kan vinden? Ik kan er wel vinden van 20mm zoals voor de Smaragd maar die is te dun. Eveneens ben ik naar de uitkijk voor een loden kiel weet iemand waar ik dat kan krijgen?
groetjes Jan

Back