gezocht; UFO-ontwerper voor film!

Het belangrijkste is om het geheimzinnige effect op het witte doek te krijgen, en dan helpen je low-frequency speakers niet...
Tsja dat is wel waar ja, hoewel je wel de reactie van de mensen kan filmen, en daar ging het geloof ik ook om, hoe de mensen reageren..

Zijn jullie nog steeds op zoek eigenlijk? want er word niet echt meer gereageert op dit draadje, wat ik erg jammer vind. Ik heb zelf (nog) geen ervaring met modelbouw, maar ik vind het wel een interessant idee, en een creatieve kindergeest die meedenkt kan geen kwaad toch? Als je echt een "spookachtig" effect wilt veroorzaken moet je grote speakers in de struiken verstoppen, en deze op een extreem lage frequentie laten uitzenden (ik geloof iets van 9 of 10 hertz). Het effect wat je dan krijgt is dat je een raar trillend gevoel in je buik krijgt, tewijl je niks hoort. Ik heb dat weleens in een spookhuis meegemaakt en het is echt doodeng... Maargoed is er nog interesse in dit draadje of niet? want dan zal ik mijn mond houden:p

Maarten

goed idee! zolang het effect heeft op de toeschouwers helpt het indeed!
maar helaas voor alle meedenkers; het project is inmiddels afgeblazen........
toch blijft een zo vreemd mogelijke ufo bouwen een intrigerend ding, dus ideeen bijven altijd welkom!

Back