Helaas is het me niet gelukt om de gigantalus op tijd af te krijgen, maar een filmpje vd worp en maiden komt eraan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed hoog! Helaas trok ik je werpstift los....Is het gelukt met het repareren?Eigenlijk niet kunnen vragen...
Hoe gooide mijn toestel nu?
Gaaf project!
Heb je de aansturing van hoogte en richtingroer met veer-pull gedaan?
Gr. Patrick
Super Vincent. Een heel gaaf vliegbeeld.
Ben benieuwd of je na enige ervaring met de gigantalus een idee hebt welke maat nog het beste te discuseieren valt.
Rick
Als recreatieve piloot vind ik het een geweldig idee. Je kunt verder vliegen omdat hij groter (en dus zichtbaarder) is en hij vliegt ook nog goed. Ik vraag me wel af waarom precies de Gigantalus zo veel lager gooit dan een 'gewone' DLG. Alleen de spanwijdte kan het niet zijn.Kortom, voor recreatieve piloten is zo'n grote dlg echt wel gaaf, het gaat allemaal niet zo hoog of spectaculair maar je draait weg op een schapenscheet.
idd het gemak van het slingeren is ook voor de recreatieve vlieger een groot voordeel. Waarom ze lager gooit is een opeenstapeling van factoren. om te beginnen het formaat, deze geeft veel meer weerstand en de kracht die nodig is om deze te overwinnen is behoorlijk. ander punt is de bouw, behoorlijk licht en torsie gevoelig, bij teveel kracht kan dit niet goed gaanAls recreatieve piloot vind ik het een geweldig idee. Je kunt verder vliegen omdat hij groter (en dus zichtbaarder) is en hij vliegt ook nog goed. Ik vraag me wel af waarom precies de Gigantalus zo veel lager gooit dan een 'gewone' DLG. Alleen de spanwijdte kan het niet zijn.
Of moet je gewoon oefenen om te gooien met deze spanwijdte?