Wow silentscope, jij hebt flink zitten knutselen!! Ik heb even gecontroleerd of alle schroefjes vast zaten. Ik zag dat het tandwiel bijna op het frame rustte dus ik heb de main shaft mount iets verplaatst zodat het tandwiel beter zit. Voor de rest lijkt alles goed te zitten.
De problemen kwamen daarna pas. Ik plaatste batterijen in mijn zender en zette hem aan. De zender begon meteen te piepen en het ledje rood te knipperen. Vreemd... de idle-up stond op 'normal' (zo niet dan gaat de zender ook piepen, maar dan een ander melodietje) en de throttle stond op 0.
Ik heb meteen een mailtje naar Andre gestuurd en had binnen 1,5 uur een reactie. Hij wees me ook op de stand van de idle-up schakelaar. Maar dat was het dus niet.
Ondertussen had ik de rotorbladen van de heli gehaald (just to be sure) en een lipo aangesloten. En wat blijkt: alles lijkt gewoon te werken!! Afgezien dan van dat irritante gepiep van de zender (en het iets minder irritante geknipper van het ledje).
Deze bevindingen naar Andre teruggestuurd. Even afwachten dus... misschien heb ik nog wel iets stoms gedaan

Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben natuurlijk ook beniewd naar jullie vlieg-ervaringen!! Bevallen de digitale servo's, silentscope? En hoe verloopt het met de andere GL450-ers??
Groet, Joost