Glitch, 2.4ghz? wanhopig

ok, maar heb je nu al geprobeerd wat ik al 2x heb gezegd ? de ontvanger ONDER de heli plaatsen met je antenne naar beneden ?

Penlites maakt niks uit, ik heb een dx6i en heb er oplaadbare batterijen in en dit werkt super.

Appart, dan zou ik inderdaad even afwachten tot je normale frame er is. Succes nog verder, en laat a.u.b. even weten of die het daarna weer goed doet, of niet ?

Het probleem is, ik wacht al ruim een maand op een oplossing, en ik weet bijna zeker dat dat frame het oplost, dus ik ga er gewoon een bestellen, dan heb ik hem misschien morgen binnen? anders zaterdag
Als frame het probleem is, zou iedereen jouw problemen moeten hebben. Ik zou de oorzaak niet in die richting zoeken.

Nee idd, denk et ook niet eerlijk gezegd. Kijk maar eens naar de HK 450 serie, hebben bijna allemaal ook een carbon frame.

Ik denk dat er ergens iets is doorgebrand door de crash die is gemaakt. Regelaar of motor oid.

Komt je antenne in contact met het carbon?

Overigens wel link vliegen zo, als je weet dat er ergens een storing in zit...

heb je je Tail Shaft Slide Bush al eens vervangen, daar gaat je staart ook zo raar van doen heb ik zelf ook al eens ondervonden, dan slipt hij als het ware iets.

Rijkweite is op het moment niet mijn zorg, ik wil eerst die storing eruit halen, ik weet zeker dat de reikweite meer dan genoeg is, en de plaatsing van me ontvanger is me ook wel duidelijk

je antenne is nog wel heel, en op de juiste manier afgestript ?
bij 2.4ghz luistert dit ook heel nauw.

Ik had eens een "defecte" zender/ontvanger gekocht, het ding werkte idd heel slecht.
toen heb ik de antenne opnieuw aangestript en alle problemen waren weg. :)

Update.
Het is niet het frame, heb hem vervangen en deed het nogsteeds.
toeni k hem net had vervangen deed alles raar?:S me Pitch en me vooruit uit acheruit waren omgewisseld? en nog meer:S?

naja dat ter zijde.
Nu dachht ik mis me Gyro?
Dus ik had nog eentje liggen, ik die erop gezet.
Doet me throttle het niet(ch 3), pfff hecktische word het een beetje zat.
morgen weer een dag

Het is dus ook niet me Gyro, heb met een andere gevlogen, en zelfs zonder, maar dat was het ook niet.

Nu kunnen het nog 2 dingen zijn.
Een of meerdere servo's?
Me ontvanger..

Mijn vraag dus.
Hoeveel invloed kunne mijn servo's hebben?
is het uberhaubt mogelijk dat het me ontvanger is?

Of kan het toch me zender zijn(KDS K-7x)

Back