Gloeiplugdraad saito 120 kapot

of is dat gevoel helemaal fout?

dat gevoel is fout .

Afdichten gebeurt door de koperen dichtring die bij de plug is .

En de draad is veel sterker geworden door de stalen coil .

Er zijn veel Firma,s die bij aluminium delen gelijk Helicoil,s plaatsen omdat de verbinding veel sterker word .

Mvg Johan

Nu al zeker 5 weken geleden dat ik hem verzonden heb maar nog steeds niks, niet eens een e-mailtje.. :( Is er iemand die een email adres/ tel nr heeft van saito? Dan ga ik eens contact met ze opnemen.

Ik heb vandaag een briefje ontvangen van TNT post dat ze een pakketje wouden afleveren van saito!!!!!!!!!!!! :D:D:D:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Helaas was er niemand thuis dus moet nog even geduld hebben tot morgen. Nu maar hopen dat ze een nieuwe kop hebben meegestuurd......

Ze hebben geen nieuwe cilinder meegestuurd maar hem gerepareerd met een busje. Dat ik hem 4 weken terug had kunnen hebben maakt me niks uit, dit scheelt me 70 euro! Het wachten meer dan waard dus bedankt voor de tip rick :)

Ik zal het overigens niet weer doen want er zat wel een briefje bij dat ik contact moest opnemen met hobbyin de volgende keer.....

Maar goed, deze keer dus wel gratis reparatie! Beetje jammer dat hobbyin niet van dit soort service geeft.

Zal binnenkort nog wel even laten weten hoe die loopt....

dsc0107medium.jpg

Ja maar dat doe je niet, hobby-in kan het ook wel...... niks tegen hobbyin trouwens hoor. Is een goede winkel, het zou alleen wel leuk zijn als ze zulk soort dingen ook deden, in plaats van dat je hem daarvoor helemaal naar japan moet sturen.

Back