Gloster e 28-39

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Dick,

Oei dat is het betere hak en zaag werk maar ziet er goed uit , mooi koppelstukje voor de hoogteroeren,
heb ik ook gemaakt voor me Fiat G50 werkt prima.

Erik,

Eerlijk gezegd ontwerp ik alleen maar voor mezelf, wat ik mooi vind en welk formaat ik handig vind en
als dat aansluit op een ander zijn wens is dat helemaal super.
Een ieder wil iets anders, is het niet het model, het EDF formaat of aantal Watts/cellen dat weer anders moet.
Met de Mustang eerdaags in de RCM&E ben ik happy en Rob ook, want hij kan weer flink wat cnc setjes snijden.
Daarna volgen de MicroWarbird P51 en FW190, gevolgt dan weer door iets tweemotorigs.
Iets groter formaat is de nieuwe Volksplane wat ook een schatje is en neem aan dat je die al gezien hebt,
leuk voor de zomeravonden.
Helemaal mee eens jammer van de Spitfire maar ook van de Tempest hadden prima kits kunnen zijn ,
maakt niet uit ze vliegen beide nog heerlijk:p.

Ton

Ga met een van de grote kisten electra vliegen 10 s lipo 5000 maH een beul van een motor een aantal KW en 160 A regelaar HV hiervoor moest er wel het een en ander vervangen worden aan lader en voeding, is net binnen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dit soort celen wilt snelladen is een 24V voeding ook super handig.

Ga je dan iets van 120A trekken in je model? Dan zit je op 2 minuten motorlooptijd.
Ben benieuwd welk projekt je naast deze hebt. klinkt leuk!

Dick ,

Dan wil ik ook wel graag weten welke kist dat is en welke lader.

Ton

He Ton de lader is een power Peak Twin EQ-BID 1000W. 500W bij 24 V ingangs spanning
256W bij 13.8 V DC per uitgang.
Is voor mij ruim voldoende ik laat altijd op 1 C, is het beste voor de levensduur van de Accu.
verder wie zegt dat er 120 A cont. onttrokken word aan de accu.
hooguit 80A kortstondig.
vliegtuig blijft nog ????:D

Richtlijn is minimaal 20% overcapaciteit voor een regelaar dus verwachtte ik dat je ergens rond 120A zou zitten. Met 80A blijft je regelaar een ijsblokje ;)
goed bezig!

:sleeping: :cool: nieuw van FEJ. mooi mooi.

[URL="
Vampire Florida Jet 2013 - YouTube[/URL].

full

full

Dank je Serge

ik ben bezig met experimenteren electro aandrijving.

2 accu,s 5000 5S (18.5V)

Regelaar 120A cont 160A kortstondig.

Prop 21x12.

Motor: DYMOND MASTER HQ 6080.

full

Ton bijna:nog wat bijwerken en in de blanke lak,en wat kleine modificatie,s.

gr
Dick.

veld Ede

En Berto.

Wanneer kan ik het veld op Ede komen inspecteren :wink: nieuw grasmatje.
Kweet wel dat het dan heel druk wordt met al die mooi bakken bij jullie in de buurt :yes:

Groet Ger.

De laatste w.z.h. en dan wachten op de zon.:cool:

full

full

full

full

Gr
Dick

Back