Dick,
Oei dat is het betere hak en zaag werk maar ziet er goed uit , mooi koppelstukje voor de hoogteroeren,
heb ik ook gemaakt voor me Fiat G50 werkt prima.
Erik,
Eerlijk gezegd ontwerp ik alleen maar voor mezelf, wat ik mooi vind en welk formaat ik handig vind en
als dat aansluit op een ander zijn wens is dat helemaal super.
Een ieder wil iets anders, is het niet het model, het EDF formaat of aantal Watts/cellen dat weer anders moet.
Met de Mustang eerdaags in de RCM&E ben ik happy en Rob ook, want hij kan weer flink wat cnc setjes snijden.
Daarna volgen de MicroWarbird P51 en FW190, gevolgt dan weer door iets tweemotorigs.
Iets groter formaat is de nieuwe Volksplane wat ook een schatje is en neem aan dat je die al gezien hebt,
leuk voor de zomeravonden.
Helemaal mee eens jammer van de Spitfire maar ook van de Tempest hadden prima kits kunnen zijn ,
maakt niet uit ze vliegen beide nog heerlijk
.
Ton
Oei dat is het betere hak en zaag werk maar ziet er goed uit , mooi koppelstukje voor de hoogteroeren,
heb ik ook gemaakt voor me Fiat G50 werkt prima.
Erik,
Eerlijk gezegd ontwerp ik alleen maar voor mezelf, wat ik mooi vind en welk formaat ik handig vind en
als dat aansluit op een ander zijn wens is dat helemaal super.
Een ieder wil iets anders, is het niet het model, het EDF formaat of aantal Watts/cellen dat weer anders moet.
Met de Mustang eerdaags in de RCM&E ben ik happy en Rob ook, want hij kan weer flink wat cnc setjes snijden.
Daarna volgen de MicroWarbird P51 en FW190, gevolgt dan weer door iets tweemotorigs.
Iets groter formaat is de nieuwe Volksplane wat ook een schatje is en neem aan dat je die al gezien hebt,
leuk voor de zomeravonden.
Helemaal mee eens jammer van de Spitfire maar ook van de Tempest hadden prima kits kunnen zijn ,
maakt niet uit ze vliegen beide nog heerlijk

Ton