Gloster e 28-39

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Nice

@Dick, zit er netjes en mooi licht gebouwd uit, wat weegt de hele bups nu?

Groet Ger.

Hallo Mannen dank voor de complimenten,
Ger ik zal hem deze week meten wat gewicht betreft droog.
De tankinhoud totaal is 600 ml.
gr
Dick.

Ger de weegschaal is er aan te pas geweest.

Vleugel kompleet met LG en servo,s 605 gr
Romp kompleet zonder brandstof 1810 gr
totaal 2415 gr

gr
Dick.

Net gewicht! Ongeveer hetzelfde als een 90mm edf jet.

Nou Eric, de kissies van Frans v d W wegen richting de 4 kilo plus hoor :wink:
@ Dick, dat is heel mooi dat betekent met die 600cc peut en volle accu's net voor of net over de 3 kilo, aangezien het motortje 2,8 drukt zal het gaan als de brandweer.

Ger.

Klopt. composiet vliegtuigen zijn zwaarder dan houtbouw. en met 12s tikt de wijzer ook flink door hé. 8s3500 is nog steeds zwaar aan te bevelen in de 90mm klasse ipv 5000 cellen.

Ja Ger volgens Martin een ietsiepietsie meer ben ook benieuwd, op Deelen geld ook code oranje dus voorlopig maar weer opbergen die kist.:(

Code

Code rood, oranje of whatever, op Rozenburg kenne we da nie.

Ger :wink:

Water

Ik weet het Ger Maar jullie hebben weer heel veel water rondom;)
als we dat nou is mixen is iedereen blij.:eek:

groeten.

effen wachten nog

@Dick.

Eerst moet de vorst nog uit de grond (voor jullie nieuwe grasmatje)
Dan moet het nog een weekje regenenenenenenen :mrgreen: voor tegen de brandgevaar situatie, en het grasje vindt dat ook wel lekker.
En dan moet je onderhand nummertjes trekken op te mogen vliegen, zo druk wordt het dan :yes: na zo'n verschrikkelijke K#t winter. (wind, sneeuw en heeeeeel kkkkkkoud)

Kenne dr niet effe drijvertjes onder, kentie vanaf de Zeumerse plas gemaidend worden?

Groet Ger.

hoi Ger
jij had beter wat langer in je winterslaap kunnen blijven alhoewel ik er ook langzamerhand wel klaar mee ben zodat ook dickie zijn mooie kist kan invliegen hoop ik op mooi weer en veel vliegplezier

@Pieter.

Delfsiel staat bij mij op de planning met hemelvaart, samen met Mars en de vrouwtjes, effe bijbeppen, en lekker fladderen hoop ik tegen die tijd.
Winterslaap? ben een beetje doorgelegen, steeds vaker woorden thuis :wink: zelfs de kids zeggen steeds vaker "ouwe sjagarijn" :evil:

Groet Ger.

Ah, nu hebben wij gelukkig als uitwijk Deelen :D
en die code oranje? een paar buitjes en gaan.

En anders gaan we die Chinooks met zo`n waterzak eronder even bellen om Deelen een beetje vochtiger te maken.
Goed oefening voor hun :D

Maar ben dat winterweer wel een beetje zat nu, mijn kissie staat er klaar voor dus zodra het maar even kan dan moet het maar gebeuren.

De slangen zitten er in nu alles nog weg werken.

full

En een andere auto gekocht laat ik onderweg de turbine blazen.:bye:
laat de viper van mijn kennis maar komen:zon:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, wat ik maandag al zei, ik kan eigenlijk niet maar misschien.
Maar dat misschien lukte ook niet reed pas om 8 uur weg uit `t veen naar huis toe :-(

Maar Frank heeft me zaterdag op de hoogte gebracht zover, dus ben helemaal bij ;-)

Back