GMC Fishbowl bus uit Speed

Thanks a lot jongens :worship:

De trap in de uitgang zit er ook in, de trap zit vast aan het verwijderbare vloerdeel,

CIMG4469.jpg

De Generaal past er bijna in, op de uitlaat na :D

CIMG4471.jpg

Voor de vorm van het dak heb ik een aantal spanten/ribben geplaats, ook zorgen ze voor extra stevigheid voor de constructie van de bus,

CIMG4473.jpg

Er zit een lichte kromming in de spanten die bijna niet te zien is, het dak bestaat ook uit drie delen, alleen hiervoor gebruik ik zacht triplex dat makkelijk te buigen is.

CIMG4475.jpg

Om te zorgen dat de delen goed op hun plaats blijven tijdens het drogen van de lijm heb ik tape gebruikt,

CIMG4480.jpg

Het middelste dakdeel plaats ik als binnen in de bus alles geschuurd en afgerond is,

CIMG4481.jpg

Next update, asap.

Te gek! :) Alleen snap ik niet helemaal hoe je dat met die trap gaat doen? Ik zag op de vorige foto geen trap zitten? Is het de bedoeling dat de trap kan 'ontploffen' of iets dergelijks?

Ja, de trap waar je binnen komt in de bus gaat "exploderen", de trap bij de uitgang, gebeurt niets mee. In de film zie je dat een passagier (Helen) wil uitstappen, daarna drukt de badguy op een knopje zodat de trap ontploft en daarmee Helen onder de bus terecht komt :yes:

Achzo, nu zie ik inderdaad pas dat het niet om dezelfde trap ging :).

Het begint ergens op te lijken :-)

Sommige vormen zijn lastig om met hout te verkrijgen (kan wel, maar niet voor dit project), daarom gebruik ik glasvezelplamuur voor de ronde 'hoeken' van de bus.

CIMG4493.jpg

CIMG4495.jpg

De meeste glasvezel zit in de neus van de bus, wel een hoop schuur en plamuur werk,

CIMG4501.jpg

Het schiet lekker op, misschien morgen de eerste polyesterlaag aanbrengen,

CIMG4514.jpg

CIMG4486.jpg

Naja veel schuur en plamuur werk kan je verlichten.
bv eerst grof te schuren en dan glad te schuren met lichte korrel ;)
Dat gaat ook sneller hé

Ik zou in het begin heel erg grof pakken en dan op en eind wat fijn en dan heel fijn ;)

Ik zie nu ook helemaal niets meer, ik heb wel weer ruimte bij photobucket. Misschien dat ze morgen weer terug zijn, hoop ik tenminste.

Weet niet komt niet door het forum zelf iig iets met bandwith exceeded Als je ze los in de adresbalk gooit werkt ie wel..

Laatst bewerkt:
Ik zie nog steeds niets. ff testen,

CIMG4486.jpg

Helaas, ik zie alleen maar een kader.

Mailtje photobucket,

You have exceeded the 25 GB monthly bandwidth limit on your free
> Photobucket account. As such, your image and video links have been
> temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but
> will be reactivated on the 26th of the month, when your bandwidth
> usage resets to zero.

Laatst bewerkt:
Back