Goedkope 6 kanaals DSM2 (spektrum) ontvangers!!

Marc,
het kan zijn dat je de stekkertjes verkeerd om in de ontvanger hebt gedrukt. Als je de stekker van de regelaar andersom erin steekt is het probleem waarschijnlijk over.

De stekker doe ik er goed in. Als ik hem andersom doe, bind hij ook wel, maar dan geeft de regelaar aan dat de polariteit verkeerd is. Dus dat is het ook niet.
Er is wel iets wat ik vreemd vind. Zodra ik gebind heb haal ik de bind plug eruit. Als ik dan mijn zender uitzet terwijl de accu nog aan de regelaar zit, gaat hij in de failsafe, zoals het hoort. Als ik mijn zender dan weer aan zet, pakt hij hem wel weer. Ook de regelaar in andere poorten stoppen en dan binden werkt niet. Na het binden lijkt het zoals al eerder gezegd alsof de ontvanger het signaal van de zender ''vergeet''.
Ik heb al een mail gestuurd naar Hobbyking, nu maar afwachten.

Schreeuwen??? Hoezo dat? Ik ben me er niet van bewust hoor. Maar als je mijn berichtje zo opvat, sorry het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest. :oops:

het is al goed .

over het algemeen in fora is een tekst in hoofdletters schreeuwen ,vandaar .:proost:;)

als we geen fouten maken kunnen we ook niet leren :D.

OK, op die manier, weer wat geleerd.
Nogmaals sorry want het was alleen mijn bedoeling om het wat extra duidelijk te maken en bepaald niet om te gaan schreeuwen.
Net wat je zegt, als we geen fouten maken kunnen we ook niets leren. :thumbsup:

Nu weet je dus ook dat als iemand veel ervaring heeft, dus ook veel fouten heeft gemaakt :D

Maar nog steeds even goede vrienden , zo te lezen over diverse topics kan ik het electronica gebeuren nog een hoop van je leren, (ik bouw en vlieg weer sinds een goede 2 jaar ,ben gestopt toen ik 16 was )dus voorlopig mag ik als spons fungeren .

Ik heb wel het geluk om over een breed technisch inzicht te beschikken .

Maar back ontopic .

ALS DIE 6110 WEL LIJKT TE BINDEN, MAAR T VERDER NIET DOET, DAN HEB JE JE VOEDING VERKEERD OM.

Zo om even in de stijl van de laatste 'lief zijn voor elkaar bleeegh' postings te blijven :D

Op HK was te lezen voor ze de ontvanger verwijderd hebben, dat iedereen er last van had die een ontvanger uit de laatste batch had. ligt niet aan jou maar aan de ontvanger ;-)

Het viel mij inderdaad al op dat ze hem verwijderd hadden. Ook nog geen antwoord gehad van Hobbyking. Jammer, maar voor dat geld valt het wel mee. Dan maar de andere 4 kanaals ontvanger bestellen. Allemaal bedankt voor jullie input.

Met vriendelijke groet,
Marc

rc addict verkoopt ze ook en is wel sponsor hier

[mod]sry, is geen sponsor hier[/mod]

Laatst bewerkt:
Ik kan hem niet meer vinden bij Spektrum ontvangers. Als ik hem open vanuit een bestelling die ik bekijk brengt de site me bij een overzicht van de Spektrum ontvangers. Hij is niet meer in hun assortiment.

Vandaag eens uitgebreid gevlogen met zo'n orange ontvanger in een Parkzone Mustang. Zonder hik, prima doen!
Ook de Hexa met een orange satelliet, ook prima doen.
Rogier heeft nog gevlogen met z'n EZ-glider met een Nikon camera en een orange ontvanger, ook prima!

Er blijkt wel verschil te zijn tussen de orange ontvangers met rode en met oranje antenne's. Weet iemand wat het verschil is?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Vraagje,
ik heb hier nu 2 van deze 6-kanaals ontvangertjes.
Ze hebben allebei een verschillende lengte van antenne.
De ene heeft 22mm buiten de case en de andere 36mm.
Is dat normaal?

Groeten,
Alex.

kan verschil inzitten (chinese kinderhandjes ) ,maar doen ze het , zoja geen zorgen maken ,zonee zorgen maken

Heb vandaag 2 ontvangers binnen gekregen (gekocht van Aaalie, nomaals dank). Nou ben ik natuurlijk ook benieuwd naar het antwoord op zijn eerder gestelde vraag.

Er blijkt wel verschil te zijn tussen de orange ontvangers met rode en met oranje antenne's. Weet iemand wat het verschil is?

Hobbyking komt met een 9 kanaals dsm2 comp. orange rx ontvanger! Ze zijn al in productie de eerste komen over 2 weken in de verkoop. Dus nog meer reden voor mij om een DX8 te kopen :rolleyes:

LNCIOZRCZY416201117330.jpg

New OrangeRx 9Ch receiver with twin satellite ports.
Ultra reliable connection from 3 antenna!
Coming soon!

prijs $20.- (ex. satelliet ontvangers neem ik aan)

Back