Hey allemaal,
Ik vind airbushen wel leuk, en als het mogelijk is om goedkoop te beginnen, wil ik dat ook doen...
Nu wil ik een setje samenstellen met alles wat ik nodig heb om te beginnen. Ik heb hier al twee blanko bodies liggen en er zijn er nog twee onderweg... En airbrush is toch wel mooier als met gewone spray cans.
Het "pistooltje" (is daar een betere vakterm voor?)
- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Twin-action air brush set.
Dit setje is goedkoop, maar de kwaliteit lijkt me nog wel oké... En het is dual action, ofcourse...
Andere (duurdere) mogelijkheden worden ook overwogen, dus als iemand een goede weet, graag...
De compressor
- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mini Air Compressor (1/8hp) 220-240v
Deze is goedkoop, maar de kwaliteit weet ik niet zo. Toch lijkt het mij niet slecht om mee te beginnen, dan kan ik kijken of ik het leuk vind. Later kan ik er 1 met met een tank aan kopen.
Ik dacht dat de verzendkosten veel zouden zijn voor dat ding, maar het blijkt dat ik een optie heb die meevalt:
DPD-BE 4-7 Days 0-3kg (Germany to Belgium) $9.99 510g left.
Wordt het dan verzonden vanaf duitsland, heeft iemand een idee?
EDIT: Deze lijkt er wel erg op, en kost 100$, misschien valt de kwalitiet dan nog wel mee ;-)
- Wat heb ik dan nog nodig?
Lijstje:
- Vloeistof om hem schoon te maken V.b.http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTXV6&P=0
- Verf (gewoon elk soort airbrush verf?)
- Er bestaan van die handige houdertjes
- Meng potjes?
- Nog meer?.........
Als er nog vragen boven komen, horen jullie het wel
.
Bedankt!
Grts,
Ik vind airbushen wel leuk, en als het mogelijk is om goedkoop te beginnen, wil ik dat ook doen...
Nu wil ik een setje samenstellen met alles wat ik nodig heb om te beginnen. Ik heb hier al twee blanko bodies liggen en er zijn er nog twee onderweg... En airbrush is toch wel mooier als met gewone spray cans.
Het "pistooltje" (is daar een betere vakterm voor?)
- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Twin-action air brush set.
Dit setje is goedkoop, maar de kwaliteit lijkt me nog wel oké... En het is dual action, ofcourse...
Andere (duurdere) mogelijkheden worden ook overwogen, dus als iemand een goede weet, graag...
De compressor
- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mini Air Compressor (1/8hp) 220-240v
Deze is goedkoop, maar de kwaliteit weet ik niet zo. Toch lijkt het mij niet slecht om mee te beginnen, dan kan ik kijken of ik het leuk vind. Later kan ik er 1 met met een tank aan kopen.
Ik dacht dat de verzendkosten veel zouden zijn voor dat ding, maar het blijkt dat ik een optie heb die meevalt:
DPD-BE 4-7 Days 0-3kg (Germany to Belgium) $9.99 510g left.
Wordt het dan verzonden vanaf duitsland, heeft iemand een idee?
EDIT: Deze lijkt er wel erg op, en kost 100$, misschien valt de kwalitiet dan nog wel mee ;-)
- Wat heb ik dan nog nodig?
Lijstje:
- Vloeistof om hem schoon te maken V.b.http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTXV6&P=0
- Verf (gewoon elk soort airbrush verf?)
- Er bestaan van die handige houdertjes
- Meng potjes?
- Nog meer?.........
Als er nog vragen boven komen, horen jullie het wel

Bedankt!
Grts,
Laatst bewerkt: