Goedkope PSU?!

De flikkers van MaxAmps hebben het weer voor elkaar:

Chargers/ Power Supply, Power Supply

DSCF0252.jpg

PowerSupply_12V.jpg

IMG_0001.jpg

Lol Heatshrink erom heen en dan prijs 4x over de kop. Goede handel, het ergste is dat ze ze nog gaan verkopen ook.

Dat is toch wel jammer. Maar zo'n dingen zul je toch houden. Een Hyperion zal zijn specs wel halen, maar daar betaal je dan ook ''iets'' meer voor ;)

Ik piek met mn 0615 ook uit op 165 watt per kanaal ipv 180.. op 27v input, 6s lipo op 6.7A max...

PS, Als je het goedkoop wilt hebben:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...29887&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_5805wt_1370

25 eurie op je deurmat.... (verleden maand nog gehaald.. en nu kan die niet meer shippen naar nl.. freaky..)

Laatst bewerkt:
Iemand die ook weet hoe het zit met de voeding uit een ProLiant ML350 G6? Deze heeft een printconnector en moet 460W doen.... 8)

Laatst bewerkt:
Dat doet hij ook....
Ben/was Compaq service engineer.
Welke pennen/aansluitingen moet ik op die printconnector hebben om ze aan de praat te krijgen? :D Dat is dus enkel de koperbanen op het epoxy, geen echte connector.

Deze PSU's zijn van een DL380, die heb ik niet. Wel een stapel van de ML350's. 8)

Laatst bewerkt:
Oh sorry, meende dat je de specs niet geloofde....

Heb je sparepart nummer ? / foto, zijn 4 revisies van , en je hebt de nog hotpluggable modellen, en de redunate uitvoering. Dus nogal wat smaken....

Gezien je het over koperbanen hebt, zal je wel de reduante/hotpluggable versie hebben.
Gok ik. Even uit mijn hoofd zijn dat 12 koperbanen waarbij de 12volt, op baan 4,5,6 zitten en ground op 1,3,12 Maar een multimeter doet wonderen. Maar goed meten is weten.

Belasting op de 3.3volt zal nodig zijn (minder dan 1watt volstaat). op de 5volt, geld hetzelfde verhaal, hoewel in praktijk je deze minimale belasting van 1 wat weg kan laten.

Oh sorry, meende dat je de specs niet geloofde....

Heb je sparepart nummer ? / foto, zijn 4 revisies van , en je hebt de nog hotpluggable modellen, en de redunate uitvoering. Dus nogal wat smaken....

Gezien je het over koperbanen hebt, zal je wel de reduante/hotpluggable versie hebben.
Gok ik. Even uit mijn hoofd zijn dat 12 koperbanen waarbij de 12volt, op baan 4,5,6 zitten en ground op 1,3,12 Maar een multimeter doet wonderen. Maar goed meten is weten.
Hehehe, nee dat die PSU's het kunnen leveren dat weet ik wel. Dagelijks hobby ik met c3000's en c7000's, MSA's etc. 8) Zo ook die uit de ML350 G6. Het betreft de 379124-001 (spare part 403781-001, option kit 399771-001). Da's een hele heftige: +12V 82A (total output power max. 1000W). 8O 8)

De "bovenkant"
2lntpmp.jpg

De "onderkant"
5lcg93.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm, dat model ken ik niet.
Vermoed dat de grote connedctor de meeste amps doet, dus 5 en of 12 volt.
De kleinere voor 3.3 en -5 Maa rgoe diewts dat met een dmm zo op te lossen valt.

Hmm, dat model ken ik niet.
Vermoed dat de grote connedctor de meeste amps doet, dus 5 en of 12 volt.
De kleinere voor 3.3 en -5 Maa rgoe diewts dat met een dmm zo op te lossen valt.
Ja, op basis van de breedtes van de vlakken en printsporen is wel een inschatting te maken wat wat is. De 3,3V is 8A dus dat zijn de twee smallere brede lippen. Daartussen nog ergens +5V en -12V. Maar zonder dat-ie start valt er niet veel te meten. En als de voeding in de server zit, zit precies het frame in de weg (voeding zit in een hele gesloten geleider).

@nard cox

Waar heb jij de voedingen precies vandaan. Op ebay zie ik niks onder de €50 staan. Mijn 32A voeding is namelijk kapot, en als ik geen potmeter kan vinden (die is afgebroken), dan wil ik een dergelijke voeding gaan aanschaffen.

zag BTW dat jij er eentje als "spare" had, wil je daar toevallig nog vanaf :mrgreen:

Weet iemand of er wat te doen is met de volgende voedign:

Delta Electronics, inc
Model: DPS-350MB A (rev 00)

is "maar" 25 amp op 12v, maar zou voor mij al genoeg zijn...

Aansluitingen die uitsteken zijn print-banen.

Laatst bewerkt:
Back