Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch wel jammer. Maar zo'n dingen zul je toch houden. Een Hyperion zal zijn specs wel halen, maar daar betaal je dan ook ''iets'' meer voor![]()
Welke pennen/aansluitingen moet ik op die printconnector hebben om ze aan de praat te krijgen?Dat doet hij ook....
Ben/was Compaq service engineer.
Hehehe, nee dat die PSU's het kunnen leveren dat weet ik wel. Dagelijks hobby ik met c3000's en c7000's, MSA's etc. 8) Zo ook die uit de ML350 G6. Het betreft de 379124-001 (spare part 403781-001, option kit 399771-001). Da's een hele heftige: +12V 82A (total output power max. 1000W). 8O 8)Oh sorry, meende dat je de specs niet geloofde....
Heb je sparepart nummer ? / foto, zijn 4 revisies van , en je hebt de nog hotpluggable modellen, en de redunate uitvoering. Dus nogal wat smaken....
Gezien je het over koperbanen hebt, zal je wel de reduante/hotpluggable versie hebben.
Gok ik. Even uit mijn hoofd zijn dat 12 koperbanen waarbij de 12volt, op baan 4,5,6 zitten en ground op 1,3,12 Maar een multimeter doet wonderen. Maar goed meten is weten.
Ja, op basis van de breedtes van de vlakken en printsporen is wel een inschatting te maken wat wat is. De 3,3V is 8A dus dat zijn de twee smallere brede lippen. Daartussen nog ergens +5V en -12V. Maar zonder dat-ie start valt er niet veel te meten. En als de voeding in de server zit, zit precies het frame in de weg (voeding zit in een hele gesloten geleider).Hmm, dat model ken ik niet.
Vermoed dat de grote connedctor de meeste amps doet, dus 5 en of 12 volt.
De kleinere voor 3.3 en -5 Maa rgoe diewts dat met een dmm zo op te lossen valt.