Zomaar een raar idee...een .50 size opvoeren naar .90
Wat ik zelf met richard al bedacht had wat nodig is:
-Langere buis + snaar+ bladen
-Custom motorsteun
-Koelhuis groter maken
-Grotere tank, niet persee noodzakelijk, wel als je >10 min wilt vliegen.
-Uitlaat
-Tandwieloverbrenging (of gewoon doorgaan met 1/8.5 ? Dat zou bij 15200 toeren op de motor 1790 op de kop opleveren.
Extra krachten op de kop krijg je niet mee vandoen, gezien ik met een .50 motor 2000 rpm op de kop draai, dus dat neemt iets af. Het enige dat meer te verduren krijgt zou de koppeling zijn -> stevige versie erop ?
Je krijgt dan wel een leuke power to weight ratio, en in geval van een slecht uitgevoerde flip trek je 'm met 3,1 tegenover 1,8 pk niet zo gauw dood
Zien we nog wat over het hoofd ? Lijkt me leuk gewoon eens te proberen. Het idee is zo goedkoop mogelijk een .90 en je krijgt een van de lichtste .90-ers
Wat ik zelf met richard al bedacht had wat nodig is:
-Langere buis + snaar+ bladen
-Custom motorsteun
-Koelhuis groter maken
-Grotere tank, niet persee noodzakelijk, wel als je >10 min wilt vliegen.
-Uitlaat
-Tandwieloverbrenging (of gewoon doorgaan met 1/8.5 ? Dat zou bij 15200 toeren op de motor 1790 op de kop opleveren.
Extra krachten op de kop krijg je niet mee vandoen, gezien ik met een .50 motor 2000 rpm op de kop draai, dus dat neemt iets af. Het enige dat meer te verduren krijgt zou de koppeling zijn -> stevige versie erop ?
Je krijgt dan wel een leuke power to weight ratio, en in geval van een slecht uitgevoerde flip trek je 'm met 3,1 tegenover 1,8 pk niet zo gauw dood

Zien we nog wat over het hoofd ? Lijkt me leuk gewoon eens te proberen. Het idee is zo goedkoop mogelijk een .90 en je krijgt een van de lichtste .90-ers