Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik heb begrepen is dat we zoizo op het NK gaan goodyear vliegen als demo klasse.
Dus je kan er nog geen Nederlands kampioen in worden...
En als we een lokatie kunnen vinden dan lijkt het me zeker de moeite om nog een extra wedstrijd te organiseren.
Als iemand een goeie plek weet met 40 bij 40 meter beton dan wil de oranisatie van de eerste goodyear wedstrijd wel gaan trekken....
Kunnen we daar zomaar een wedstreid plannen dan ergens aan het begin van het seisoen?
Dacht dat ze nog al moeilijk deden over mensen die niet op lijsten staan....
Als we een race dag/weekendje houden lijkt het me leuk als we ook onze duitse buren kunnen uitnodigen...
Hallo GY boys,
Heeft iemand voor mij een schets van een eenvoudige goed werkende afslag?
Grtz, Erik
Op de LB dag in Almere zag ik dat Fred kitjes van SIG van de Shoestring en de Buster in zijn assortiment heeft. Ze zijn bedoeld als trainers, maar met wat verstevigingen zullen het best leuke Goodyear racers zijn. Zijn er nog mensen geïnteresseerd?
Mijn bedoeling is het ook om na deze winter een Goodyear model klaar te hebben, maar ja, dat was het vorige winter ook en toen is het ook niet gelukt ...