GoPro app werkt niet met me Sony xperia

Ik wou vandaag filmen met me nieuwe GoPro dus app op de telefoon gezet en dan zie ik dit (zie foto) dus dat is niet zo mooi is dit een bekend probleem want de standaard camera van me phantom werkt wel

Screenshot2015-03-20-21-43-06.png

Ik heb zelf een Sony Xperia Z3 Compact met een Gopro Hero 3+ Silver en deze problemen komen mij niet bekend voor..
De Gopro App werkt prima bij mij. Zeker weten dat de wifi connectie in orde is? Normaal filmen gaat wel goed?

Ik heb zelf een Sony Xperia Z3 Compact met een Gopro Hero 3+ Silver en deze problemen komen mij niet bekend voor..
De Gopro App werkt prima bij mij. Zeker weten dat de wifi connectie in orde is? Normaal filmen gaat wel goed?

heb de telefoon gereset en dat heeft wel geholpen wel apart maar ok het werkt

het is even goed gegaan nu weer van die blokjes in het beeld en heb ik iemand horen zeggen niet te vliegen met wifi omdat de drone op de zelfde frequentie zit en dus deedrone weg kan vliegen

klopt, maar verschilt per phantom type.
Dus: zoek je op in de handleiding of jouw besturing op 5,8 werkt of 2,4..
5,8 kun je wel wifi gebruiken. 2,4 is het niet slim.

Ho even.. nu lopen er 2 dingen door elkaar denk ik. Ik reageerde op arnhem75 met het bericht
"5.728 GHz-5.85 GHz"
Geen idee of dat ook geld voor de fc40

Als het beeld blokkerig word vlieg je dan weg? Want het wifi bereik van je Gopro naar de telefoon werkt maar op een paar meter en dan houdt het gewoon op....

Volgens mij heb je een HDCP issue :-) of je moet de scartkabel even aandrukken :D.

Maar zonder gekheid...zoals in je andere post al vermeld...niet met je Wifi aan gaan vliegen.

Ik las ergens dat zijn zender op 5.8GHZ zit dus dat zou geen probleem moeten zijn. Des al niet te min heb je niks aan de Gopro wifi op je Quadcopter. Ik zou helaas geen duidelijke oorzaak kunnen verzinnen voor je blokkerige beeld

Ik las ergens dat zijn zender op 5.8GHZ zit dus dat zou geen probleem moeten zijn. Des al niet te min heb je niks aan de Gopro wifi op je Quadcopter. Ik zou helaas geen duidelijke oorzaak kunnen verzinnen voor je blokkerige beeld

denk voortaan dat ik gelijk op opnemen druk en dan vliegen zou het anders ook niet weten

Back