Gouden schoonmaaktip!

Bart_Banaan

Forum veteraan
Ik wil jullie 'mijn' geheim van een echt schone en blinkende RC-Car wel vertellen, en geloof me: het werkt echt super de super! Zelfs 20 jaar oude aangekoekte brandstof en verbrandingsresten krijg je ermee weg, en ook vuil, olie, modder en andere sh*t kan je het allerbeste van je auto af krijgen met......

Milde Lotiondoekjes voor de baby!!

Met deze doekjes los je elke soort vuil en of olie op van je RC-Car, en het maakt metaal en alle plastic delen weer als nieuw! Een pak doekjes van 72stuks kost nog geen twee euro, en daarmee maak je minstens 30 maal je auto schoon!

Maar gebruik NIET die rare doekjes van Glorix, Andy, CIF of andere schoonmaakmiddelen maar echt die MILDE LOTION DOEKJES VOOR BABIES!! De lotion (olie) waarmee die doekjes zijn geïnmpregneerd lossen alle olie, vet en vuil echt op! Je auto wordt echt weer als nieuw, en vuil en vet hechten minder snel de volgende keer dat je rijdt.....

Probeer het maar eens, en laat maar weten wat je er van vindt! Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen, want blijkbaar ben ik toevallig op iets heel goeds gestuit.
Bij mij ging het eigenlijk per ongeluk, ik dacht dat ik de Glorix doekjes had gepakt, en de auto werd super makkelijk super schoon. Bij het tweede doekie viel het me pas op dat het dus die baby lotion doekjes waren, en ik maak sinds dien al mijn auto's schoon met die doekies....

Hey Bart,

Bedankt voor de tip dat ga ik zeker eens proberen en voor die 2 euro is het helemaal te proberen:D
Nou poetse:P

Nick 8)

En ik maar moeilijk doen met mn dremel en mini-staalborsteltje !
Hebben die doekjes ook nog een merk, en waar haal jij ze ?

Ik heb ze al van de ETOS, de DA en van de supermarkt gehad, zolang het milde lotion doekjes voor babybilletjes zijn werken ze echt allemaal perfect!!

hallo bart_banaan

dat klop wat je zeg ik gebruik het ook werk prima ben er zeer te vreden mee. :D

groetjes impact

Oh, was dat nog niet bekend.
Ik gebruik ze om oude pc's e.d. schoon te maken.
krijg je inderdaad zo'n beetje alles mee schoon.

en ze zijn natuurlijk goed voor je handjes :D

hallo

liever een vliegtuig/auto die naar baby ruikt dan zo luier(wil wel even een luier komen brengen van mij dochtertje) :wink:

groetjes impact

:lol: Aangezien ik een dochtertje van 1,5 heb die nog de nodige luiers produceerd, heb ik een keer spontaan gegerepen naar de babydoekjes toen ik bezig was met mijn auto en het werkt idd. Of het 20 jaar oude olie etc weghaald weet ik niet, ik zal het eens proberen.

FRANKY>SF.NET zei:
bij mijn autotje gebruik ik ovenontvetter

komt al die aanslag van het motortje los

Maar dat is behoorlijk veel agressiever spul. :evil:
Daar zou ik de billen van een baby niet mee schoon willen maken :D

jaap zei:
FRANKY>SF.NET zei:
bij mijn autotje gebruik ik ovenontvetter

komt al die aanslag van het motortje los

Maar dat is behoorlijk veel agressiever spul. :evil:
Daar zou ik de billen van een baby niet mee schoon willen maken :D

@ autotje werkt het wel

op babybillen zou ik het ook niet gebruiken (mss als ze heeeel vies zijn :P)

hmm zal het eens proberen, maar hoe ben je er eigenlijk achter gekomen? :roll:

nismo46 zei:
hmm zal het eens proberen, maar hoe ben je er eigenlijk achter gekomen? :roll:
Bart_Banaan zei:
Bij mij ging het eigenlijk per ongeluk, ik dacht dat ik de Glorix doekjes had gepakt, en de auto werd super makkelijk super schoon. Bij het tweede doekie viel het me pas op dat het dus die baby lotion doekjes waren, en ik maak sinds dien al mijn auto's schoon met die doekies....

jaap zei:
.

en ze zijn natuurlijk goed voor je handjes :D

ahhahahahahahah
ok het klinkt beetje raar..... babydoekjes....
me moeder kijkt denk beetje raar op als ze babydoekjes op me bureau ziet staan :P :P :P
maar ik zal het is probere....voor +- 2 euro is dah wel te doen!! :lol: :lol:
nie dat mijn auto extreem vuil word...... gaat plastic er ook weer van glanzen 8) ziet mijn wagen er weer als nieuw uit
mijn neefje heeft ook van die leuke ''verrassingen'' in z'n luier :? :?
gelukkig is me broertje al 6 :lol: :o :D

het zal wel werken .
maar werkt een beetje natte tod ook niet dan ??
maar doekjes werken wel en tod eigenlijk ook

ff tussendoor............

wat is TOD?!?!
afkorting van iets ofzo...
of gewoon spellingsfoutje gemaakt.........

tod = ouwe lap stof/van bijv ouwde T-shirts en onderbroeken

Back