GP Start, de 1/10 instapklasse

als ik me niet vergis, is op de MACH (race 1) wl aan aantla leen transponders beschikbaar.

Dus..........no worries !

Nee klopt Hugo van die leentransponders en volgens mij moeten er op andere circuits ook wel leentransponders zijn.
Ik vind het jammer deelnemers mis te lopen door een transponder.
Kan er ook wel begrip voor opbrengen want het is toch een hoop geld zo'n transponder als je daarna geen wedstrijden meer gaat rijden omdat je het toch niet zo leuk vind(kan het me niet voorstellen;-)).
Dus mocht je interesse hebben mee te doen maar het verhaal van de transponder is een probleem meldt het dan even hier mischien kunnen we een oplossing bedenken.
Gr.Jos

Misschien kan AMB wat clubtransponders sponseren, misschien met een handje afgedankte waarvan alleen de accu verrot is, de accu is redelijk makkelijk te vervangen of gewoon weg laten en een servo-kabeltje aan maken.

het is in iedergeval zeker dat ik me voor een van de wedstrijden ga inschrijven denk die in utrecht want dan heb ik nog wat tijd om mijn 05 onder controle te krijgen en wat reserve onderdelen bij elkaar te schrapen hhahahah
Buiten dat ik moet ook nog de hele 05 nalopen en eventueel reviseren wat betreft lagers, schokdempers etc

groet marc

De beste manier om de auto onder controle te krijgen is meedoen met de wedstrijden. Het gaat niet om winnen, maar om de fun bij ons in de KWC.

Mijn vriendin rijdt ook mee en die gaat niet hard, maar door op de baan te blijven en niet teveel te crashen deed ze het heel aardig afgelopen seizoen.

En wij kunnen je tips geven tijdens de trainingen die op de zaterdag voor de wedstrijddag is.

Dus gewoon lekker meedoen en je zult zien dat je het rijden dan snel onder de knie zult hebben.

M.v.g. Mark

Weet je Mark, ik moet nog wat extra spulletjes hebben zodat ik allles bij elkaar heb om minimaal een weekend het uit te houden.
Heb op dit moment 2 wagens die redelijk tot goed lopen, banden, nitro, fail safe,
Maar moet nog 8 schokdempers reviseren ivm lange stilstaan dus ingezakte veren.
kost allemaal geld. En ik moet zeker rekening houden met mijn gezin.
dus ik zal dit seizoen zeker een keertje komen rijden. maar wanneer kan ik niet zeker zijn

groet marc aka boedha

mach ga ik niet redden om mee te doen.
Maar in groningen denk voor 75% zeker te zijn dat ik aanwezig ben.

groet marc

Back