GP Super Sportster opknapper (BosModelAir, crashed)

Yep, maar dat zal pas ergens eind 2010 worden vrees ik.

Heb nog wel de Delta op drijvers staan voor in de sneeuw maar die motor wil momenteel niet (eh, in september bij de watervliegmeeting ook al niet :lol: ).

Die inklapbare floats komen misschien wel op onze vliegboot-bosmodelair maar weet niet of die in April meedoet :roll:

Dat manual heeft me wel op een idee gebracht :D

Heb nog een paar set wielkappen liggen, draai ze om en ik heb lichte tip floats :yes:
Dank je wel dus, daar gaan we mee verder werken ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo maar eens kijken of "2 broers" 4 meter zwart voor ons heeft, kan ik komende avonden weer lekker knippen en plakken.

Kan de kist ook weer vliegen, drijvers komen ondertussen wel af.

En we zijn begonnen met het bespannen:
sportster19.jpg

Daar 2 broers maar 2,5mtr zwart had was ik genoodzaakt om een ander kleurtje erbij te zoeken.
De vleugels worden nu van onder rood, net als de onderzijde van de staart en de onderzijde van de romp.
De rest allemaal zwaart.

Misschien dat ik de roeren net andersom ga bespannen maar daar moet ik nog even over denken.

Hoop de kist eind volgende week eigenlijk wel weer vliegklaar te hebben (landversie wel te verstaan).

En rolroer 1 definitef gemonteerd, de onderzijde is zwart:
sportster20.jpg

(Mhhh, op de foto ziet het er wel errug slecht uit :roll: ).

Valt toch wel mee Berto.
Als ie helemaal bespannen is zie je niets meer van het houtworm en schimmelkaas effect! :mrgreen:
Ben zeer benieuwt hoe die op de ene drijver gaat jongleren!!:thumbsup:

Nog een fijne feestdagen toegewenst!!

Mvgr hans

Hee Hans,

Ook voor jouw (en alle anderen):
2009.jpg

Qua slecht uitzien doelde ik op het bespan, op de foto lijkt het helemaal hobbel de bobbel :roll:

Naja, rode onderzijde zit er ook alweer tegen :D

En dat jongleren zal wel lukken met wat hulpdrijvers ;-)

Kijk, dat ziet er weer stark uit Berto :proost:
Ben benieuwd naar het eindresultaat straks :D
Gebruik jij trouwens een sok om je foliebout tegen het krassen of niet?

Groeten, Ralf

Hee Ralf,

ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit komt te zien ;-)

En nop ik gebruik geen sok, heb dan wel iets krasjes maar niet dat dat opvalt (en ook totaal niet boeiend is voor deze kist :roll: ).

Heb wel een sok liggen maar die gebruik ik alleen voor de wat mooiere projecten (weing dus ;-) ).

En bijna klaar, ik heb voor over 1,5 week sneeuw besteld en dan kan ie vanaf sneeuw gemaidend worden :D
sportster28.jpg

sportster29.jpg

Heee mannen,

wat denken jullie, zijn de drijvers op de laatste foto`s voldoene ;-)

Hij ziet er zeker weer aardig uit, ben ook dik tevreden over de Ferrari rode kleur, doet de kist veel goed.
Het loopt ene beetje op het einde met dit opknap project, dit moet er nog gedaan worden:
- alles naden even nalopen en hier en daar nog even met de foliebout erover,
- tank erin,
- motor erop,
- servo stangen monteren,
- invliegen maar :D

O ja end an de drijver even afmaken ;-)

ps. Ralf, heb je PB gezien zal eens kijken of ik hem nog kan kontakten met het nummer waarmee die mij belde.
O, als ik die heb stuur ik die wel even door :-)

Back