Ha Brutus, je hebt voor de volle 50% gelijk

Ik word soms ook heeeelemaal gek van die gyros tegenwoordig. Maar uiteindelijk leer je ze kennen, net als een soort raar huisdier. En dat is de reden dat vele dan bij de zelfde gyro blijven, want die kennen ze dan! Maar ik heb er nu een heleboel gehad, en moet steeds opnieuw beginnen lijkt wel

In principe vind ik het onwijs fijn om zo minutieus alles af te kunnen stellen. Alleen governor is echt een ander iets vaak. Niet een governor op de esc zoals de talons, dat gaat meestal wel goed. Maar deze nitro governor van Align is echt een hel haha. Maar toch, omdat dit forum ook een soort vraagbaak is met antwoorden. Ik heb het apparaat aan de praat gekregen

Althans, nu nog zonder blades, maar alles was veilig en lijkt te doen wat een governor moet doen.
Ik weet alleen niet of die hele kleine schichtige throttle bewegingen normaal zijn bij een nitro? Misschien kan iemand dat nog zeggen! Misschien hoort het zo dat hij constant corrigeert, ook bij keurig toerental, dus zonder rare plotselingen belastingen!
De gouden tips voor deze wazige gyro in combi met de Nitro governor:
-gebruik je geen governor,... dan is deze Gpro plug en play, zelfs de satelites binden via de gyro lukt,.. iets wat bij vbar altijd weer spannend is, zeker bij 2 satelites.
-gebruik je nitro. Doe dan NIKS via de usb naar de laptop, maar alles via de bluetooth en naar de app
-zet je throttlecurve in de flightmodes niet zoals in de manual op een lineare lijn, maar juist een lage flatline. Ook geen v-curve, gewoon flat.
-doe via je governor settings in je zender de waardes die de blade RPM gaat krijgen. In de app zie je het mooi veranderen
-de gewraakte foutmelding over de max en min value voor throttle is mij helaas niet gelukt. Ik denk dat ik dit probleem heb verholpen door die flat throttle lijn, ipv de lineare,. Want dan slaat hij bij volledig negatieve pitch gewoon uit! Jaja, liever niet dus inverted in de lucht zoiets!
-gebruik op zn minst een 8 kanaals zender, want je moet ze allemaal inschakelen, anders kom je niet prettig in het volgende tabblad. In je zender kan je dan wel INH instellen. Dat heb ik gedaan bij mijn rudder modus, want die deed heel raar in combi met de gyro settings! en niemand gaat tijdens de vlucht je headinglock ineens veranderen. tenminste ik niet.
Dus,.. de eerste dag zonder storm en regen kan ik kijken of het inderdaad in een vlucht net zo goed werkt als op de grond
ps: als iemand nog de gouden tip over die irritante foutmelding in het Governor menu heeft, dan hou ik me aanbevolen! (first complete MIN and MAX throttle values to continue)