Ja, ik heb de tekening van Outerzone en daarmee ook de naam. Alleen weet ik daarmee nog niet hoe de letterhoogte is. Zal eens in een Duits forum posten, daar zullen we wellicht nog meer zijn.
Probeer het anders eens hier, hij heeft die decals geprint:
https://www.rc-network.de/threads/graupner-retro-arf-dandy.381627/page-2#post-5496474
Want ik heb én de tekening niet meer én nooit decals op m'n kist gehad. In 1972 was zoiets heel un-cool...

Mijne was witte zijde op vleugels en stabilo, verder oranje met de nederlandse driekleur op het roer.
Het was een plaatje (toen hij nog helemaal gaaf was

):
Ik had die combinatie in het groot gezien bij Ka-6 en Ka-8 kisten op het vliegveld Zell am See, alleen dan natuurijk met rood wit rood op het roer.
Hij is één keer niet van de startlijn losgekomen en rechtdoor, voorover de grond ingegaan. Dankzij wat slingerende remmanoeuvres lag alleen de romp maar open tot aan de vleugel. Omdat ik inmiddels al wat beter vliegende gevallen had gemaakt, even "quick and dirty" die romp weer in elkaar geplakt.
Kort daarna ging het ding ergens op de kast waar hij ruim tien jaar heeft gelegen.
De zijde bleek in 1989 (alle andere zwevers waren inmiddels opgebruikt) helemaal verbrost en viel er in snippers af.
Omdat er binnenkort wel een nieuw ontwerpje stond aan te komen maar nog niks gebruiksklaar was, de oude Dandy maar even snel van transparante, blauwe solarfilm voorzien zodat ik toch iets had om mee te nemen op vakantie. Op grastophoogte over de helling naar beneden op je af scheuren, dan bukken, optrekken en wegdraaien. Leuk spelletje:
Voor het VVG midwintertreffen 2013 een opzetje voor een E motor gemaakt en in die luchtwaardige staat is hij nog steeds:
Helemaal kaal maken, de romp fatsoeneren en weer opbouwen gaat me te ver, nu heeft het ding tenminste een geschiedenis te vertellen.