Mooi gedaan Rishi!
Ik zag nog een paar vragen open staan:
-motor. Een 9"of 10" prop zal niet lukken op je pilon denk ik? Dan hakt hij een sleuf in je romp, tenzij je pilon meer dan 4" hoog is en dat denk ik niet....
Je zult dus een motor met een hoger kV moeten kiezen die een 7"prop ronddraait denk ik. Je zult je kV dan rond de 2200 moeten kiezen als je 2 cellen lipo gaat gebruiken, rond de 1500 op 3 cellen Lipo. Iets lichter dan 120 gram zal ook geen probleem zijn. ik heb op mijn Cirrus (3 meter, 1850 gram) en motortje van 73 gram staan en "it hauls with authority".
-Vintage sticker. Die maak ik. Stuur me even een PB met je adresgegevens, dan kijk ik of ik er nog 2 heb. En anders ga ik binnenkort weer maken.
-Over je spoilers. Die zijn in ieder geval groot genoeg. Jij overwoog het onderste blad weg te halen. Dat zou ik niet doen. Als ze een paar mm omhoog gaan verlies je lift; verder omhoog en ze gaan ook als rem werken. Je kunt ze dus zo hoog op laten komen als jij prettig vindt. Als je zender dat toelaat kun je 2 standen programmeren; een paar mm omhoog en een stukje verder.
Succes, je hebt er echt wat moois van gemaakt.