Ik weet dat barthezzo deze in zijn junior s heeft, in de vleugel passen ze als je ze er in drukt zitten ze al heel aardig vast en in de romp moet je de uitsparing iets dieper maken. Ze lijken mij sterk genoeg voor zon vliegtuig als dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als hij leverbaar is ga ik ook een Elektro Junior kopen.
Wel een vraagje: heeft iemand ervaring met het inbouwen van Hextronik of TowerPro 900 servo's van 9 gram? (zie UH: http://www.hobbycity.com/hobbycity/...t_Name=HXT900_9g_/_1.6kg_/_.12sec_Micro_Servo )
Zijn deze niet te zwak? Zijn zij betrouwbaar genoeg? Passen zij in de romp?
Groetjes,
Jos
Dat is gek... ik ben net terug van vakantie en heb nog nauwelijks gevlogen met mijn Junior S, maar...bij het gas geven klimt de junior nogal tamelijk stijl omhoog, en bij het zweven moet men hem
veel optrimmen , nu hebben we de stabilo 2 mm achteraan opgehoogd , en nu staat het hoogteroer perfekt plat , en klimt hij niet zo veel meer bij het gas geven .
Ringetjes tussen motor en motormount?aan de motordomp, kan je niet zo gemakkelijk iets veranderen.
...... en heb het toestel een aantal keren fluweelzacht op de grasmat neergezet...
eindelijk hebben we gevonden wat er fout is met de E.Junior
bij het gas geven klimt de junior nogal tamelijk stijl omhoog, en bij het zweven moet men hem
veel optrimmen , nu hebben we de stabilo 2 mm achteraan opgehoogd , en nu staat het hoogteroer perfekt plat , en klimt hij niet zo veel meer bij het gas geven .
( het betreft de 1e en 2e uitvoering , met de servo's vooraan in de romp )
Ja, zonder meer geschikt. In de soms ook negatieve berichten die je hier leest lijkt geen duidelijke lijn te zitten, ergo die zijn niet type-gebonden maar hebben te maken met individuele zaken (ook wat ikzelf hier heb gemeld).kan iemand mij vertellen of de: recht uit de doos Junior een mooi model is om mee te beginnen? en dan zou ik uiteraard de verbeterde versie pakken met de staaf in zowel vleugel als romp...
Het is een motorzwever... de functie van de motor is normaal gesproken om snel hoogte te maken zodat er gezweefd kan worden. Dat is anders dan bij een trainer, waarmee je rond het veld wil tuffen op allerlei snelheden.Ik merk dus ook dat hij als een gek klimt bij het gas geven.