Echt, zo'n manual is best handig. Kijk eens op pagina 24.Ik heb als zender een mx-10,en daar heb ik een smart box op zitten.
Je hebt je computer helemaal niet nodig om kanaal 5 als sensor te gebruiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt, zo'n manual is best handig. Kijk eens op pagina 24.Ik heb als zender een mx-10,en daar heb ik een smart box op zitten.
Nou weet ik van mezelf dat ik niet de beroerdste ben om mensen op weg te helpen. Maar begin zelf eens een beetje met zoeken en kijk de manual eens door, als je ergens nog niet uitkomt wil ik wel meekijken.wlke filmpje, ik heb ook alles vandaag binnen gekregen, geen idee hoe het werkt;P
Geen zorgen das vrij normaal. De makers van uw product hebben daar al rekening mee gehoude!. Als goed is heeft u een boekje/ manuals/ , gebruiksaanwijzing gekregen... Daar staat alles in wat u moet wetenwlke filmpje, ik heb ook alles vandaag binnen gekregen, geen idee hoe het werkt;P
Het kan op twee manieren:Ik kan met mijn smartbox niet in het rx menu komen.
zou ik mijn ontvanger soms ook aan de smartbox moeten koppelen?
Want dat staat niet in de manual.
is het nu dan gelukt om ch5 op "sensor" te zetten? .
Ik heb als zender een mx-10,en daar heb ik een smart box op zitten.
Ik heb mijn gr-12 ontvanger
Geen zorgen das vrij normaal. De makers van uw product hebben daar al rekening mee gehoude!. Als goed is heeft u een boekje/ manuals/ , gebruiksaanwijzing gekregen... Daar staat alles in wat u moet weten
Edit zie boven...