graupner husky

Kijk jonges da`s pas het leuke aan slepen :yes:

Waarom direct een ervaren zweefvlieger erachter hangen?
Gewoon een niet ervaren sleper en een niet ervaren gesleepte en dan lachen maar.

Zo ging het bij ons ook (en soms nog ;-) ) maar dat maakt het pas leuk :yes:
En als er een kist crasht jammer dan, en zolang beide ontkoppel mechanismes goed werken zal dit niet snel gebeuren :roll:

Ik hoop dat ik nu een keer een zwever kan treken die het vaker heeft gedaan.
En dat is direct al een wereld van verschil (minder spannend maar okee).

Ik sleep ook Wesley wel eens en die heeft heel wat meer ervaring dan Onno en dat gaat veel relaxter en beter.
Ook hij blijft langer boven en dat is dan wel weer jammer sta ik weer te wachten op hem.
Onno doet dat niet die is vaak sneller beneden dan ik om direct weer erachter te gaan hangen 8)

Het slepen blijft toch het leukste, het zweven is maar een noodzakelijk kwaad ;-)

Helaas was het gister ook maar een keer,
prop gebroken:@

Van de week maar weer een paar nieuwe halen. en nog een zwever klaar maken:)

Grt,

En ik maar schreeuwen: "Ik ben geen bouwer, maar een vlieger"
Ik hoor het mezelf nog zeggen tegen een bevriende clubgenoot: "Wat moet je hebben voor die half afgebouwde kist ?"
Een uurtje later was mijn mooi opgeknapte en vooral opgeruimde zolder weer gevuld met resten bals en triplex....
Voorlopig zal dit draadje nog wel even doorlopen..ben ik bang.

@ Raymon..Als je nog detailfoto's of andere foto's van husky's hebt die je wilt delen..stuur ze even naar het onderstaande adres a.u.b...dat maakt het afbouwen een stuk gemakkelijker :wink:

mail@gertbartelink.nl

gr Gert

husky1.jpg

husky2.jpg

husky3.jpg

husky4.jpg

husky5.jpg

husky6.jpg

husky7.jpg

8O
Misschien is het een idee om dit draadje toch nog te verplaatsen ?

idd, hij moet denk ik maar verplaatst worden.
Ik zal even kijken maar denk niet dat ik de foto`s nog heb verder, ik kan ze nu wel maken.
Ik heb ze met me telefoon gemaakt, maar die is gestolen.
mischien kunnen we een keer afspreken oid, zeker als die af is.
Ik heb mijne zondag nog bijna gecrast.
Moest door afgeslagen motor in eens achter een berg landen. gelukkig geen schade.
Weet je al wat je motorisering word?
ik heb overal standart servo`s in.
2 op hoog
het past precies op een 9 kanaals ontvander:P

Hallo Raymon

motorisering word denk ik 1 van de onderstaande motoren...

Beiden 26cc

Voor mij voldoende vermogen om te vliegen en slepen...
Ze staan alleen in backorder bij United hobby's / Hobbycity

Voeg me anders even toe op MSN: gertbartelink@orange.nl ( ik ga nu naar bed... )

gr Gert

26ccHobbyCitty.jpg

xyz26a.jpg

dat is een goede keus kwa formaat.
Ik voor slepen net wat te weinig.
ik doe met een 4 meter zwever 75% gas op de knupel.
Ik kom binnenkort wel weer op kampen vliegen kan je hem zien, of je komt een keer langs.

Ik heb je ook te gevoegt.

raymon zei:
Moest door afgeslagen motor in eens achter een berg landen. gelukkig geen schade.

Daar ben jij ondertussen expert in, met de X-tra achter het clubhuis landen ging ook goed :lol:

Grt.

Gert, al opgeschoten?
Mss idee om de quiklinks van de struts gelijk te vervangen net als mij.

ja een beetje.....

Stabilo en richtingsroer in elkaar gelijmd, maar doordat ik net een nieuwe baan heb komt her er niet echt van om een paar klappen uit te delen....

Maar voor de zomer moet wel lukken... :wink:

gr Gert

dat zou mooi wezen, kunnen we een keer syngroom vliegen,
is er in kampen niet iets te regelen om een midag te gaan slepen. er is hier op de club maar een zwever:(

:wink: We spreken vaak af om te gaan slepen via ons club forum. Er zijn verschillende leden die wel iets hebben wat als "ballast" :wink: aan het touw kan... ( Ik heb er zelf ook 1 )

Ik heb ook al eens voorgesteld om echt een keer van alles de lucht in te slepen waar maar een ontvanger en servo's in zit. Bij voorbeeld een charter zonder motor, maar met een klomp lood voorin ! zo heb ik zelf al een paar keer met een Twin-jet zonder motoren achter een sleper gehangen, dat was ook kicken ! Lekker aanduiken en als een speer voorbij komen, om vervolgens gedwongen te moeten landen... 8)

We spreken wel een keer af....

Zodra er gevraagd word om een sleper neem ik contact met je op.... :wink:

gr Gert

okee, lijkt me super, ik heb tot nu toe alleen de zwever van Frank gesleept(ook bij jullie lid) 4 of 5m spw
gaat makelijk half gas :D

We houden contakt

Als ik er rook in wil hebben, waar moet het nipeltje?
En moet het met een pomp? of is er een mogelijkheid om het ergens anders uit te halen.
Grt,

Back