graupner husky

DSC00616.JPG

DSC00617.JPG

DSC00618.JPG

:D

hier zit hij volgens graupner.
jpeg.JPG

maar nu moet ik nog weten waar hij onderaan komt.
heeft iemand nog een idee over de servo`s?
std 3001?
voor mijn gevoel mogen er wel 5kg servo`s op de flaps.

De sleephaak onderaan zou ik eigenlijk afraden.
Zodra de zwever van grond komt, trekt die met het sleeptouw je hoogteroer omhoog.
Het lijkt me dat je sleper niet van grond raakt.

Beter is de haak bovenaan te plaatsen.

Flaps 5kg???????? Ik heb er dymond D200 mini's op zitten......... :) Flaps nog niet nodig gehad, toestel komt erg rustig binnen.

Sleephaak wil ik er ook nog op maken. Alles is voorbereid maar er zit geen servo of haak in. Kan die nog als hij af is? Raampje eruit tikken? :)

de bovenste sleephaak zit met houd verstevigt.
ik weet niet of je dat er tussen hebt zitten.
dan is het makkelijk inbouwen

Ja, alle hout vertevigingen zijn aangebracht, alleen krijg ik niet zo eenvoudig een servo achter het schot :) Zal binnenkort eens kijken wat er allemaal verandere moet.........

Herman (toch :?: )

ik zal kijken of ik een gefreest setje kan krijgen voor je (ik beloof niets)
heb jij ook een foto?
ben zeer benieuwd.

ik ben nu met de 2e vleugel bezig.
zal vanmidag weer even foto`s maken
meestal als ik aan het bouwen ben gaat het zo lekker dan vergeet ik foto`s te maken :oops:

wat is jou electro uitrusting?
ik heb de mogelijkheid nu nog;)
ook als het kan het kosteplaatje

Hele goede keus, dat electro! Ik zal binnenkort eens foto's schieten. Frees pakket van de drivers zou top zijn :) Anders maar van tekeningen......

Mijn setup (beetje overdone maar had het over :))
- Strecker 378.30
- Hacker Master 77 Opto
- 8x 4200 Thunderpower lipo
- 15x8 Menz hout prop (motor mag tot 18x10!! Maar dan sloopt hij alles ;))

Dit heeft een totaal gewicht van 5,3kg (+/-) en wat aardig in de buurt van zijn max komt (5,5). Qua vlieg gedrag mag het wel een tikkie meer zijn maar de vleugel bevestiging is gemaakt tot 5.5 denk ik.

die motor is een goede keus omdat ik met het zwaarte punt aardig fout zit (40-45mm achter de voorste pen maar in cobinatie met die accu's word het aardig zwaar.....

ja dat weet ik, maar ik heb maar een krante wijk, en moet mijn rijlessen ook nog betalen, en ga nog op vliegkamp.
alle sponsoring is welcom;)

Back