Op wat voor manier is er dan aangetoond dat het fasst systeem wel doet wat het belooft?
Geen crashes lijkt mij een aardige indicatie

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op wat voor manier is er dan aangetoond dat het fasst systeem wel doet wat het belooft?
Dat het Fasst systeem minder of geen problemen vertoont was mij ook al duidelijk, maar het zou mooi zijn als ze dmv bovenstaande test aantoonde dat het Fasst systeem wel raad weet met de doelbewuste storingen.
Als privé-moderator van een eigen thread, kan ik mensen niet uit die thread bannen. Wel kan ik stuk voor stuk berichten verwijderen. Doe ik regelmatig om het overzicht clean te houden, zonder discussie, en dat zeg ik van te voren natuurlijk ook:... ook lees ik veel commetaar van mensen met toch veel postjes , om ze vervolgens niet weer terug te zien daar , die mensen zijn dus gebanned ...
Als JD's reports door de moderatoren gehonoreerd worden, dan hebben die mensen de algemene forumregelels overtreden. Voor bannen moet je meerdere keren, binnen zekere tijd, stevige overtredingen begaan hebben.ja ron , maar ze worden van rc groups gebanned middels warning points uitgedeeld door jd. ...
eeh mario , ik kan mn spullen inleveren bij remco[4rc.nl] , niet bij graupner.
remco kon dit [2weken geleden] vooralsnog niet claimen bij graupner.
vandaar dat ik remco zijn service zo prees.
mvg ferry
Als JD's reports door de moderatoren gehonoreerd worden, dan hebben die mensen de algemene forumregelels overtreden. Voor bannen moet je meerdere keren, binnen zekere tijd, stevige overtredingen begaan hebben.
Wel is er een tweede spelbreker bijgekomen, die met zijn XDP heeft vastgesteld, dat het systeem wél heeft gehopt, maar die heeft natuurlijk ongelijk :wink:!
En in welk praktijk geval zou het zo lang mogelijk blijven zitten op een gestoord kanaal beter zijn dan een systeem zoals spectrum dat altijd op 2 kanalen zit of een FHSS/DSSS combo systeem?is het niet wenselijker, dat zo'n systeem zo lang mogelijk zijn kanaal vasthoudt?
En waarom zou een video zender aan boord de enige uitzondering op deze XPS JD regel (veronderstelling) zijn? Ik kan er nog wel een paar meer bedenken en natuurlijk kan je elk wireless systeem blokkeren. Maar het is gewoon moeilijker om een systeem dat een combinatie van FHSS en DSSS gebruikt te storen dan een simpel DSSS systeem dat zich vastzet op 1 freq. Stel ik heb een 1Watt stoorbron, dan moet die het vermogen spreiden over ongeveer 100MHz om de gehele ISM band plat te leggen voor een FHSS/DSSS combo systeem. Dan kom ik op ongeveer 1/100 = 10mW/Mhz. Het is dus gewoon een paar orde van grootte moeilijker om zo'n hybride systemen weg te blazen. Dat is gewoon zo en dat weet JD ook vandaar dat hij dat hoppen on demand in zijn marketing brochure zet om iets tegenover het FHSS verhaal van Futaba en 2 freq systeem van spectrum te zetten. Spectrum had vroeger trouwens een systeem dat maar op één kanaal werkte met DSSS voor auto's dacht ik, voor hun full range AIR systeem hebben ze extra een 2de redundant kanaal toegevoegd. Was dat echt strikt noodzakelijk, waarschijnlijk niet maar het biedt wel redundantie in een druk bezette band.Een extreem hoog ruisniveau zal zich namelijk nooit tot slechts één kanaal op deze band beperken en naar verwachting ook niet tot een deel van de band. Er is slechts één uitzondering: als je in je model-met-2,4GHz-besturing een 2,4 GHz zender meeneemt.