Graupner MC-20 HOTT Probleeem !!!

Beste forumleden, even laten weten dat alles uiteindelijk in orde is gekomen. De Graupner MC-20 HOTT heb ik bij Digitech kunnen omruilen tegen een nieuwe (waarvoor dank) en de nieuwe doet het voorlopig toch goed. Heb alles al kunnen programmeren en ondertussen al een paar testvluchtjes gedaan met de nieuwe hexacopter. Terug een DJI F550 maar dan met zelfgemaakte extenties voor de vliegarmen. De hexacopter heeft nu een diameter van 650 mm van center motor tot center motor. Een DJI F650 dus ;-). De motoren zijn de X85 motoren van Digitech en voorlopig zitten daar de 10x4.7 Carbon Fiber Propellers op en dat vliegt uitstekend. Ik heb ook de 12x6 Carbon Fiber Propellers liggen en die heb ik er deze voormiddag eens opgezet... gelukkig is alles goed afgelopen en ben ik er met de schrik vanaf gekomen want dat liep even mis. Ik leg in een andere topic wel even uit wat er gebeurde want dat heeft niets te maken met de MC-20 natuurlijk. Dus terug de 10x4.7 propellers erop en dan geen probleem meer. Ik verwijs dus graag naar een ander topic dat ik zo meteen zal schrijven.

Vriendelijke groeten

Hans

Back