Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ernst Grundmann zei:Ik ben bang dat je bij de MC10 niets kunt doen om het aantal model geheugens te vergroten. Als je perse wilt kan je misschien wel het geheugen IC vervangen door een groter exemplaar. Helaas ben je er daar niet mee. Ook de software in de microprocessor zal aangepast moeten worden zodat hij dat grotere geheugen ook gebruiken kan.
De Futaba zenders hebben die software al in de processor zitten omdat die voor uitbreidingen gemaakt zijn.
Tja. Ik ben binnen 2 jaar gegroeid naar 5-6 heli's. daarnaast heb ik ook nog wat geklooit met wat vliegtuigjes. In totaal heb ik 7 modelgeheugens vol.Ernst Grundmann zei:De MC10 is een prima zender die zeker in het begin ruim voldoende mogelijkheden heeft. Die twee geheugens is wel wat weinig maar voor een beginner toch wel voldoende. Let maar op het duurt waarschijnlijk nog minstens een jaar voordat je aan een tweede model erbij toe bent.
Ernst Grundmann zei:Jorrit je hebt helemaal gelijk maar ik heb begrepen dat hij die MC10 al heeft! Dus vandaar mijn verhaaltje. Het zou pas echt zonde zijn als hij deze zender aan de kant gooit en een nieuwe gaat kopen. Hij kan veel beter eerst met deze zender aan de gang gaan en ondertussen sparen voor een "betere".