Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
scheisse, de spinner kwam vandaag binnen en de bladen zijn op backorder gezet... Beetje jammer van RCTechnics dat dat niet netjes was bijgewerkt op de site. Dit weekend invliegen gaat dus in ieder geval niet lukken.Vandaag komt mn klappropellor binnen en kan ik hem helemaal afmaken. Morgen hopelijk invliegen!
morgen vliegen zou leuk zijn, maar dan moeten vandaag mn bladen binnenkomen. Eigenlijk heb ik daar weinig hoop op.
Het alternatief is om even een 6x5 vaste prop erop te schroeven en genoegen te nemen met wat minder (maar nog steeds genoeg) snelheid.
Hangt er ook even van af hoeveel tijd ik vanavond heb om hem aan te passen.
Morgen ook de Brio 10 maidenen. En mn Swift II scheurt ook heel behoorlijk de laatste tijd. Dus morgen komen kijken is hoe dan ook een goed idee!
(by the way: ken ik je? Kom je vaker op de club?)
aha, klinkt leuk.
Morgen heb ik de leskist en dubbele bediening bij me, dus als je geen bezwaar tegen een vliegverslaving hebt kun je even wat rondjes aan de kabel rondsjezen. Ik ben er in ieder geval morgenochtend, de middag weet ik nog niet.
ik hoop morgenochtend vanaf half 10 ongeveer aanwezig te zijn. of ik er 'smiddags ook ben hangt af van het weer.
ik heb overigens ook een andere beginner, dus het zal waarschijnlijk bij 1 vluchtje blijven.
we zien wel. Hoe ik te herkennen ben weet ik nog niet![]()
waarschijnlijk ben ik de enige onder de 25 die daar rondloopt
En anders degene met een Brio, Floater Jet, Swift en misschien ook grote zwever.