E
Edwin10
Guest
Helemaal waar, maar is er geen relatie tussen het bereik met ingeschoven en uitgeschoven antenne ? M.a.w. hoe meer bereik met ingeschoven antenne, hoe meer bereik met uitgeschoven antenne ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Noah zei:MX-12 139 eurie in duitsland incl, ontvanger, servo e.d.
Ik heb me tot nu toe nog maar afzijdig gehouden van dit draadje, maar ik moet nu toch even wat opmerkingen plaatsen:Jan scholten zei:mijn MX 12's(35 en 40 MHz) hebben beide maar een bereik van 10 meter met ingeschoven antenne. heeft me al een shocky gekost. Dit is nog niet opgelost door graupner. Dit schijnt een probleem te zijn van een hele productie batch.
2 post boven je: :|megaplane zei:Andere vraag: Heeft deze zender ook een timer met signaal om de vliegtijd in de gaten te houden ?
didier zei:Het enige jammere is dat er, volgens mij, geen vlucht timer op zit die je kan schakelen via de gasknuppel.
megaplane zei:Ik heb ook de MX-12 gekocht. Deed het goed, maar na opladen was het over en uitOok een andere batterij hielp niet. Ik heb de zender omgeruild.
Kan het mis zijn gegaan met opladen ? Hoe laad ik hem het beste op ?
Nu is de batterij bv half leeg, kan ik hem zonder probleem 2 a 3 uur op 500mA bijladen ? Ik gebruik een lader 5r van Robbe.
Andere vraag: Heeft deze zender ook een timer met signaal om de vliegtijd in de gaten te houden ?
Ja dat wonder had al geschiedmichiel b zei:@megaplane:
ja het kan dat je verkeerd-gepoolt geladen hebt. bij graupner zit de plus en min net omgedraaid vergeleken met futaba. Maar dat stond al eerder in dit draadje, dus eerst even zoeken en lezen doet wonderen... :|
Deze had ik idd gemist.michiel b zei:2 post boven je: :|
didier zei:Het enige jammere is dat er, volgens mij, geen vlucht timer op zit die je kan schakelen via de gasknuppel.