heb diverse topics gezien met betrekking tot deze regelaar
helaas heb ik nog geen antwoorden kunnen vinden met betrekking tot mijn probleem
Voorheen heb ik altijd deze regelaar in een autootje gehad, werkte perfect.
Daarnaast had ik nog een leuk bootje liggen die amper voorruit gaat, waardoor ik de motor eens heb verwisseld (motor + regelaar van de auto).. toen gebeurde het
Eerste instantie kon ik zowel gas geven als sturen.
Nu echter, werkt enkel de stuurservo nog.... motor doet niets
Wat mij opvalt is dat de regelaar groen blijft branden bij niets doen
bij enkel sturen blijft lamp van regelaar groen branden, maar zodra ik de gashendel aanraak, begint het lampje groen te knipperen.
Ik ga ervan uit dat dit niets met de instellingen te maken heeft, maar wat kan wel het probleem zijn? volgens mij is de accu prima (8,4 volt, volledig ontladen en opnieuwe opgeladen)
ter info:
gebruikte motor is dacht ik een LRP GT-3 Turbo (17x2)
helaas heb ik nog geen antwoorden kunnen vinden met betrekking tot mijn probleem
Voorheen heb ik altijd deze regelaar in een autootje gehad, werkte perfect.
Daarnaast had ik nog een leuk bootje liggen die amper voorruit gaat, waardoor ik de motor eens heb verwisseld (motor + regelaar van de auto).. toen gebeurde het
Eerste instantie kon ik zowel gas geven als sturen.
Nu echter, werkt enkel de stuurservo nog.... motor doet niets
Wat mij opvalt is dat de regelaar groen blijft branden bij niets doen
bij enkel sturen blijft lamp van regelaar groen branden, maar zodra ik de gashendel aanraak, begint het lampje groen te knipperen.
Ik ga ervan uit dat dit niets met de instellingen te maken heeft, maar wat kan wel het probleem zijn? volgens mij is de accu prima (8,4 volt, volledig ontladen en opnieuwe opgeladen)
ter info:
gebruikte motor is dacht ik een LRP GT-3 Turbo (17x2)