gravitycutter

0.3 NiCr, daar zit 'm deels de kneep. Ik heb in het verleden met 0.5 NiCr gesneden, en dat ging bij het voorspannen met regelmaat door de vloeigrens heen (of erger). Bij 0.3 mm kan de draad dus nooit op voldoende trekspanning gezet worden. Bestel de Rene draad (het duurt even voor je het binnen hebt), flink onder spanning zetten (no fear) en alle ribbels behoren tot het verleden. Ik snij bij 2.4 Ampère. Succes!

Ik wil 1 rolletje. Met alle plezier bestel ik er meer, en stuur ik de andere rolletjes wel door. Dus kom maar op! De winter komt eraan, een nieuw bouwseizoen staat voor de deur. (o, bij mij is het altijd bouwseizoen...)

Laatst bewerkt:
Loet, moet je wel hopen op een aangebroken verpakking.
Is de verpakking nog heel wordt het moeilijk.
Immers voor een echte verzamelaar is een ding in originele en in takt zijnde verpakking veeeeeeeel meer waard, echt waar.

Franzzzz

Tot zover:

Berrie 1 rol
Theo 1 rol
Arjen 1 rol

Ik wacht nog een paar dagen met bestellen, wie weet meld zich nog een gegadigde.

Laatst bewerkt:
To zover:

Berrie 1 rol
Theo 1 rol
Arjen 1 rol

Ik wacht nog een paar dagen met bestellen, wie weet meld zich nog een gegadigde.

Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik goed snijdraad heb wil ik deze ook wel verzamelen, Voor mij dus a.u.b. ook 1 rolletje en bij voorbaat dank.

Loet

Back