groot 2.33 meter powerboat in aanbouw

FOTO 1

afb9776.jpg

afb9777.jpg

afb9778.jpg

op de laatste foto dus te zien hoe het uiteindelijk er uit komt te zien

effe vergeten de gegevens nog te melden
fabrieks gegevens
2x15cc
toerental 16800 rpm
6,2KW(8.5ps)
2150g

geoffrey

Mooi blok, maar een beetje te zwaar voor de micropulling :?
Wat voor doorlaat heeft die carburateur trouwens? Op de foto lijkt hij niet zo heel groot.

Hoi

Wat een stel stieren die motoren , en wat veel vermogen uit zo weinig cilinder inhoud , maar dat gewicht 8O 8O .
Maar als ik vragen mag hoeveel kosten die 2 motoren :roll:

die riem om je krukas met poelie naar je inlaat
is dat voor de poortiming of een blower?????
gave dingen die motoren
groeten wiebe

Die riem is volgens mij voor de juiste inlaattiming
correct me if i'm wrong :)

Wat voor doorlaat heeft die carburateur trouwens?

ik heb nog geen idee want dit zijn foto;s van de site dus heb de motoren nog niet binnen

Maar als ik vragen mag hoeveel kosten die 2 motoren

deze motoren kosten 600 euro per stuk en dan de uitlaaten er nog bij :? 8)

die riem om je krukas met poelie naar je inlaat
is dat voor de poortiming of een blower?????

om eerlijk te zijn weet ik het niet zeker maar volgens mij is het idd voor de inlaattiming

geoffrey

zijn ze eindelijk binnen :lol: ziet er waanzinnig uit echt wel en vooral in die boot kwijl kwijl 8) maar die motoren zullen wel wat nitro lusten denk??? wat schat jij zelf ben benieuwt :wink:

mhz had ze hellaas niet op voorraad dus komen ze eind november pas naar nederland :cry: :cry: ach idd gedult is een........ :mad: :mad:

geoffrey

Wat een geluid 8O geweldig , ik ben nu ook helemaal aangetrokken tot deze tak van modelbouw ( gaat lekker , heb nu al een : auto , vliegtuig en volgend jaar een drifter s met brandstof als eerste boot. )

M.V.G.

Andry Sappe´

:lol: :lol: :lol: ook ik ben ooit begonnen met een auto toen een vliegtuig das helemaal over nu dus nu heb ik 5 boten waaronder dit kleine projectje maar nu houden we het ook bij de POWERBOATS 8)

geoffrey

gelieve on topic te blijven over de bouw van mijn 2.33 cat start ander even een nieuw topic is wel zo netjes

geoffrey

Sorry…….dacht dat het over de plaatsing van je roer ging!
Maar dan heb ik de topic slecht gelezen.

Back