groot 2.33 meter powerboat in aanbouw

Zodan geoffrey op 20 mei zij je
idd zijn de motoren er nog steeds niet maar er is hoop er zijn nu nieuwe motoren beschikbaar van cmb het zijn 35cc motoren die 20000 toeren moeten draaien en 12 pk moeten gaan leveren per motor het enigste waar ik nu op zit te wachten is of ze wel volledig onder de kap passen de zwitser die de boten maakt is ze nu aan het inbouwen en moet als alles mee zit begin juni de eerste proefvaart met deze motoren gaan maken als dit goed gaat komen deze motoren er bij de mijne ook in en de levertijd van deze motoren zijn een stuk sneller Rolling Eyes 4 weken namelijk dus dat valt wel mee
dus zijn er nu wel vrolijke mededelingen te melden 8) 8)

er is in nederland nog iemand bezig met de zelfde boot en de cmb motoren.

als bij die de motoren passen neemt ie pas een beslising of ie ze wel of niet neemt.
ik weet dat geoffrey hem op schaal wil bouwen dus alles moet onder de kap passen.

als er verder nieuws is zal geoffrey het wel melden.
mocht hij het vergeten meld ik het wanschijnlijk wel.

greetz jaimy

ik dacht dat het wel paste .......... :lol:

HendricXCMB35+HPR235-WS.jpg

sorry voor de laten reply's maar idd heb ik besloten niet meer te wachten op de mhz 2 cylinder motoren en ook niet voor de cmb,s zoals hierboven te zien is maar voor iets anders wat ik zeer binnen kort bekent zal maken dmv foto's dus nog effe wat meer gedult :lol:

groeten geoffrey

Geoffrey, voel je tot niets verplicht. Tenslotte gaat het hier om jouw hobby, niet het entertainen van derden..... Dus verontschuldigingen hoeven helemaal al niet. Al doe je er 5 jaar over, als jij er maar lol van hebt.

Ps heb je die nieuwe setup van sixpack al bewonderd? Is nu een four-pack en loopt nog harder..... Ik denk dat het een goede keuze is geweest.

Mzzl
Marc

heb je helemaal gelijk in marc

wat betreft de six pack tja weet het ik geloof dat ie nu 117 km/u er mee heeft gehaald 8) dus das niet niks voor een cat van 233 cm

geoffrey

beste marc jij zij
Geoffrey, voel je tot niets verplicht. Tenslotte gaat het hier om jouw hobby, niet het entertainen van derden..... Dus verontschuldigingen hoeven helemaal al niet. Al doe je er 5 jaar over, als jij er maar lol van hebt.
natuurlijk heb die geen verplichtingen aan de vasten kern van dit draatje maar dat neemt niet weg dat we deze boot een jaar aan het volgen zijn en nieuwschierig zijn hoe ver die is met die joekelaar dus het het entertainen van derden ag ja laat ik het er maar op ophouden dat je het draatje niet heb door gelezen (zoals gewoonlijk) :? .
En heb je wel het draatje goed door gelezen maar heb je het niet begreepen dat we geoffrey enigsins willen ondersteunen met de tegen slaagen 8)

Nee ik heb alles goed gelezen. Van jouw 13 bijdragen in dit en het afgesplitste topic, vraag je 9 keer of er al vorderingen zijn. Dat je er naar vraagt oke, maar 9 van de 13 reakties. :oops:
Dus heb geduld zou ik zeggen. Minstens net zo veel als Geoffrey.
Groeten
Marc

beste marc er zit meestal een redelijk tijd tussen dacht ik maar goed laaten we maar on topic gaan want ik vermoet dat die weer een gebet zonder end woort :? en voor het te onvriendelijk woord :?

zo en nu weer :ontopic: :ontopic: :ontopic:

als ik de spullen binnen heb volgt de update dus heb gedult :P

geoffrey

hij staat goed hoor :lol:
nee effe zonder dollen ik heb nu nachtdienst de komende 4 dagen daarna zal ik weer wat foto's plaatsen van de vorderingen en wat foto's van zijn gele broertje of zusje 8) 8)

geoffrey

Hey kerel, wil het al een beetje opschieten?
Ben erg nieuwschierig naar de foto's

Groeten,
Patrick

Back