een 34 jaar oud origineel kitje?
wauw! van wat ik heb begrepen is vooral de originele doos in combinatie met de bouwtekening, beschrijving en transfers gewild bij liefhebbers, verzamelaars...helemaal origineel is super cool, ik zou de plankjes ed. simpelweg kopieren en zelf snijden, zodat je n mooi setje houdt!34 jaar, tjonge, leuk man
wauw! van wat ik heb begrepen is vooral de originele doos in combinatie met de bouwtekening, beschrijving en transfers gewild bij liefhebbers, verzamelaars...helemaal origineel is super cool, ik zou de plankjes ed. simpelweg kopieren en zelf snijden, zodat je n mooi setje houdt!34 jaar, tjonge, leuk man

Ramses,
Op de afbeeldingen zie je de complete vleugel en de romp waarin deze zou moeten passen. Dat zal echter pas lukken wanneer het e.e.a. eerst weggesneden wordt (tijdelijke verstevigingen). Waren de te verwijderen stukjes al via het laserproces ingesneden of was het hak-en-breekwerk?
ntopic:
Vind het grappig dat een oud merk als Guillows de moderniseringsslag (het lasersnijden) nog maakt. Waarom weet ik niet, maar van Guillows ben ik nooit een liefhebber geweest - wellicht omdat mijn allereerste model van dat merk was! Soit - Guillows gaat door waar Veron, Mercury, Keil Kraft en veel anderen het op moesten geven.
Hoe dan ook, er ligt nog een Guillows-model in de kast - omstreeks 1980 in Parijs gekocht - wordt het de kachel of de bouwplank?
Groet,
DHZ
![]()
Laatst bewerkt door een moderator: