Gz-15 drijfstang kapot wat nu ?

Ik ben het met micropuller eens. Nu je de boel hebt lopen vijlen moet je het niet meer gaan gebruiken.
Alles had goed moeten passen zonder dat je iets hoeft te vijlen. Als dat niet het geval was had je terug moeten gaan naar de winkel of naar een ervaren persoon moeten gaan.

M.v.g. Mark

Sommige dingen moet je gewoon niet doen, vijlen aan motor onderdelen is er 1 van. (geld niet voor de tune experts)
En start de motor? Ik neem aan dat je m eigenwijs als je bent toch in elkaar hebt gezet.

Oke bedankt voor jullie hulp.
Eigenlijk moest ik dit topic niet maken het heeft me helemaal niet geholpen.
Ik reageer niet meer dus A.U.B NIKS posten.

De enige die je niet geholpen heeft ben je zelf. Ik heb genoeg bruikbare informatie voorbij zien komen, maar als jij daar vervolgens niets mee doet en lekker je eigen gang gaat, had je inderdaad dit topic net zo goed niet kunnen openen.
Maar ja, het zal de leeftijd wel zijn.

De enige reden waarom dit topic je niet geholpen heeft is omdat je alle adviezen links laat liggen en eigenwijs doet.

Dat is niet leuk voor iedereen die JOU probeert te helpen om JOUW probleem op te lossen.

En zeker met zo'n laatste reactie hoef je natuurlijk in de toekomst ook niet op hulp te rekenen.

YM2C

Ik ben dan toch wel benieuwd wat hij graag had willen horen.
Er is inderdaad genoeg bruikbare info voorbijgekomen en als je dan zo eigenwijs bent door alle adviezen links te laten liggen, dan houdt het voor ons ook op.

Succes ermee!!!

M.v.g. Mark

Ik heb net gereden met mijn fazer en hoorde krrrr.
Thuis gekomen en de drijfstang is kapot.
De motor zag er goed uit van binnen. En er zijn ook veel andere dingen beschadigt . Wat is het oorzaak hiervan en wat nu ?

Motor ziet er goed uit maar er zijn veel "andere" dingen beschadigd.

Nee hij reed rijk maar er waren geen gaten in de kap.
Moet ik alleen de drijfstang vervangen ? Ik post morgen foto's.

Foto's? waar????????

Dat denk ik ook.
Maar die ziet er goed uit. De plek waar de drijfstang beweegt heeft een beetje krasjes en op de zuiger ook daar onder derest ziet het er goed uit dus ik ga alleen de drijfstang vervangen.
Maar kunt u me morgen verder helpen als ik foto' heb?

Gewoon van niemand iets aantrekken ...
Foto's? waar????????

Die bevestigings ding op de krukas die de drijfstang vast houd is tegem de zuiger geknald en daarom is er een schade aan de zuiger verder niks. Maar daar onder de zuiger is niet belangrijk toch? Alleen de zijkant en bovenkant.

Nee.... niet belangrijk. Zie de adviezen.

Ik krijg de piston pin niet in de nieuwe drijfstang wat nu ?

Naar een winkel gaan? Iemand vragen die hier wel verstand van heeft?

Ik had hem wel weer in elkaar gezet de drijfstang heb ik van binnen gevijld amders wasvhet onmogelijk. Maar hij werkt nu wel goed.

Ow man ....

Bij de oude zit er veel spelling en bij deze niet nadat ik hem heb gevijld.
Wat is dan het probleem?

Lees eens man voordat je iets doet!

Oke bedankt voor jullie hulp.
Eigenlijk moest ik dit topic niet maken het heeft me helemaal niet geholpen.
Ik reageer niet meer dus A.U.B NIKS posten.

Nee, gek he ... luisteren / lezen is een vak. Als je dat niet wil, heb je hier niets te zoeken.

Ow ja ... waar zijn die foto's? ;)

SLOTJE !

Geen zorgen ik maak later een topic waarbij ik laat weten als er iets kapot is.
Mijn probleem is opgelost WAAROM reageren jullie nog ?

SLOTJE !

er zijn hier een aantal mensen die aardig wat tijd hebben besteed aan jouw vragen en je graag wilde helpen. maar goed ik ga geen spiritus op de barbecue gooien. maar ik vindt de reactie nogal ongepast

er zijn hier een aantal mensen die aardig wat tijd hebben besteed aan jouw vragen en je graag wilde helpen. maar goed ik ga geen spiritus op de barbecue gooien. maar ik vindt de reactie nogal ongepast
Nou dan weet je dat je mij nooit moet proberen helpen.

Waar ben je nou zo boos over? Dat mensen je advies geven maar dat het advies niet is wat je verwachtte?
Wij proberen je te helpen en je doet er helemaal niks mee.
Van mij part zoek je het maar uit!!

M.v.g. Mark

SLOTJE !

Ehmmm ik ben bang dat je problemen nu pas gaan beginnen met een drijfstang waar je een vijl doorheen hebt gehaald :D

Houdt ons op de hoogte.

motor5.jpg

Back