H.M.S. Victory van de Agostini

Tja, en wat doet zo'n landrot dan, als die een paar dagen vrij is en van zijn directrice dagelijks te horen krijgt dat het in de werkplaats (bij de buren is het een 2e slaapkamer !!) weer een zooitje is????

Dan maar een grootschalige herinrichting.

De Victory staat dus tijdelijk even in de woonkamer, maar aangezien we vanavond visite over de vloer krijgen en ik Rutte niet wil teleurstellen doen we het maar even zo:
IMG_9965.JPG

Under Construction.......

Allemaal een goed weekend, blijf gezond en tot de volgende keer.........
Gr Koos

Het mondkapje kan weer af want de herinrichting is klaar, eerst een Zweedse kast geïnstalleerd zodat alles netjes uit het zicht ligt:
B439D361-8D39-4396-BEF0-8248D5286074.jpeg

Ho ho uit het zicht zei ik toch:
9BCB45D4-968D-4AD1-BB7D-9159D94E2021.jpeg

En de werkplek:
759C0D00-9C36-47D7-A7C3-9341541131BC.jpeg

Ja ik weet het de plank boven de schermen moet nog opgeruimd / uitgezocht worden maar dat komt heus nog wel.
Voorlopig kan er weer gebouwd gaan worden, en daar ging het uiteindelijk toch om.
Gr Koos

en ook veel sneller.:p:p
Ik zal mijn best ervoor doen Peter :)
sjoan plekske Koos, sjiek
Dank je Stephan, moest wel ff puzzelen wat je nou bedoelde :D
Hier zal San wel hooggeschoolde modelbouw bij horen zeker?:p
We zullen het gaan zien en meemaken Hans :weetnie:
mooie werkplek koos
Dank je Timber, maarruh hoe staat het met jou modelwerk?? Ik zie er de laatste tijd weinig van, en volgens mij heb je toch nog verschillende projecten onderhanden ;);)

Nou mannen bedankt weer voor de aardige complimenten, en zeker ook voor de reacties per PB, is altijd weer leuk om die te lezen van de collega bouwers.:thumbsup::thumbsup:

Maar goed na al dat herinrichterswerk (scrabble) van de laatste dagen werd er weer zoetjesaan verjongt, geweekt, gebogen en gelijmd, de huidplanken uiteraard.

Momenteel zitten er tien gangen compleet op, en aan de kielzijde is nummer elluf reeds geplaatst:
D76B7754-3024-41AF-9845-4AF1C3BA6269.jpeg

10 complete gangen aan de voorzijde........

FEC31923-AC3C-4FD4-83DE-0828F76EA128.jpeg

En de elfde aan de kielzijde......

Voor diegene die er veel meer zien, deze telling begint bij de tweede volle gang onder de geschutspoorten;);)

Het vordert gestaag, en uiteraard dient alles nog geschuurd te worden, maar dat is......
Juist tot dan,
Gr Koos

Laatst bewerkt:
Back