F
Flying Scotsman
Guest
Koos hij gaat prima zo te zien en het ziet er prima uit. Maar je tempo is nog steeds goed, je zult blij zijn als deze klus geklaard is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, voor jullie reacties, maarruh jullie maken het mij wel moeilijk zo, ik had namelijk een geheel andere keus....
Gewoon schilderen met koperverf
Nee hoor inderdaad de band doorzetten is de beste optie, maar nu eerst ff naar de visite mijn dochter verjaart nl, en die komt met de taart langs, dus![]()
En dat zijn er al weer 38....Gefeliciteerd met het aantal jaren vaderschap.
Ik vermoed dat jij bijna met pensioen gaat.. van harte gefeliciteerd Koos!En dat zijn er al weer 38....
Dank je voor het compliment Jan, ik vind ze zelf ook uitermate geslaagd, wilde eerst de randen met donker eiken schilderen, maar dat vond ik nog te licht, wil ze nu alleen nog lichtjes schuren en behandelen met matte glitsaRoosters zijn heel realistisch van kleur nu.
Dank je Heinrich, en zo easy is het ook weer niet hoor...The gratings look superb my friend and the coppering - like Piet said - you make it look very easy
Dank je wel Ronk, we doen ons bestZiet er mooi uit zo![]()